Casca de realitate mixtă Vision Pro este sold out. Motivul pentru care produsul e atât de dorit

Apple a anunţat că Vision Pro, casca de realitate mixtă, este sold out. Conform analistului Ming-Chi Kuo, Apple a vândut între 160.000 şi 180.000 de unităţi, relatează Aleph News.Vision Pro este confecţionată din materiale precum aluminiu şi sticlă.

Urmărește
320 afișări
Imaginea articolului Casca de realitate mixtă Vision Pro este sold out. Motivul pentru care produsul e atât de dorit

Casca de realitate mixtă Vision Pro este sold out. Motivul pentru care produsul e atât de dorit

Apple a anunţat că Vision Pro, casca de realitate mixtă, este sold out. Conform analistului Ming-Chi Kuo, Apple a vândut între 160.000 şi 180.000 de unităţi, relatează Aleph News.

Casca poate fi folosită în activităţi de zi cu zi, precum munca, vizionarea Apple TV şi gătitul.

Cu un preţ de 3.499$, aceasta marchează debutul conceptului de „calcul spaţial”. Vision Pro este confecţionată din materiale precum aluminiu şi sticlă.

La două săptămâni după ce Apple a lansat precomenzile pentru Vision Pro şi a vândut peste 200 de mii de unităţi, au apărut şi primele opinii. Jurnalistul Johanna Stern de la The Wall Street Journal a petrecut 24 de ore non-stop cu casca pe cap şi povesteşte care e experienţa.

„Te uiţi la ceea ce ai vrut la ceea ce vrei să selectezi, apoi îţi foloseşti mâinile pentru a o selecta. Chiar acum, mă uit la setări, acum App Store, Note, fotografii, Safari şi pentru a selecta una, trebuie doar să o ciupesc”, relatează jurnalistul.

„Îl pui pe cap într-un mod care blochează complet realitatea şi apoi îţi arată fluxuri video transmise de camerele din faţă, ceea ce face să pară că poţi vedea direct prin dispozitiv, dar îţi poate arăta şi orice altceva la diferite niveluri de imersiune”, spune Nilay Patel, redactor-şef la The Verge.

Scott Stein, editor CNET, vine cu propria opinie. „Apple Vision Pro este ca un produs complet nou de la Apple, dar, din punct de vedere al designului, este foarte asemănător cu ceva de genul meta Quest 3. Se simte ca o cască VR. Ştii, greutatea este mai mare decât a unui Quest 3, este de 1,3 kg, dar Quest 3 este de 1,1kg. Aşadar, diferenţa nu este atât de mare, dar cu siguranţă o simţiţi. Aceasta este din aluminiu şi sticlă în partea din faţă. Contează foarte mult modul în care se potriveşte pe faţă şi cum se fixează cu aceste curele”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici