Ce a făcut Elon Musk în zilele 29-31 octombrie, "tweet cu tweet"

  • Pe 29 octombrie, miliardarul era ocupat să-i concedieze pe directorii Twitter şi să preseze angajaţii să scumpească abonamentul Twitter Blue la 20 dolari pentru a stopa spammerii şi conturile false.
  • Pe 30 octombrie, când era fericit că în sfârşit utilizatorii de Twitter pot vorbi liberi despre carbohidraţi fără a mai fi "persecutaţi" de vegani, se amuza copios de mail-ul pe care l-a primit de la Twitter că trebuie să participe la un curs introductiv de management, deşi are aproape 30 ani de experienţă în antreprenoriat. În aceeaşi zi, el lăuda eforturile companiei Tesla pentru că au ajuns la 20.000 de exemplare de maşini electrice - modelul Y.
  • Pe 31 octombrie, miliardarul era alături de mama sa şi câinele său la petrecerea de Halloween organizată de Heidi Klum.
Urmărește
4077 afișări
Imaginea articolului Ce a făcut Elon Musk în zilele 29-31 octombrie, "tweet cu tweet"

Elon Musk a petrecut Halloweenul alături de mama sa şi Heidi Klum

Sâmbătă, 29 octombrie - directori concediaţi, pâine proaspătă şi carbohidraţi 

Aproape imediat după ce Musk şi-a încheiat contractul de 44 de miliarde de dolari pentru achiziţionarea Twitter joia trecută, vineri, 28 octombrie,  Musk a revocat patru dintre directorii săi de top.

Pe 29 octombrie, la o zi după ce a preluat conducerea Twitterului, miliardarul era ocupat să-i concedieze pe directorii companiei şi să preseze angajaţii să scumpească abonamentul Twitter Blue la preţul de 20 dolari pentru a stopa spammerii şi conturile false.

În stilul său binecunoscut, făcea glume pe seama foştilor directori şi ingineri de la Twitter pe care i-a concediat (Rahul Ligma şi Daniel Johnson), fiind fotografiaţi în timp ce ei cărau cutiile cu obiectele personale.  El a scris "Ligma Johnson a aterizat". 

Comentariul era însoţit de emoticoane cu o vânătă şi picături de apă, care e o formulă vulgară ce face referire la ejaculare (i-a insultat). Trebuie precizat că miliardaru îi detesta pe directorii Twitter, acuzându-i de cenzură şi limitarea libertăţii de exprimare, un drept fundamental pentru conservatorii americani. 

A postat comentarii în care îşi lăuda eforturile pentru eliberarea platformei de cenzura progresistă cu haştag-urile #SoBrave şi #FreeSpeech

 

 

În aceeaşi zi, a postat un tweet că "Pâinea şi produsele de patiserie proaspete sunt unele dintre marile bucurii ale vieţii". 

 

În seara acelei zile s-au răspândit zvonuri în media românească că miliardarul s-ar afla în România, la petrecerea lui Peter Thiel organizată la Castelul Bran. Iar presa românească a considerat că ultima postare a lui Elon Musk privind pâinea şi produsele de patiserie era o referire la pâinea tradiţională braşoveană. 

Numai că miliardarul făcea probabil referire la dezbaterile controversate din SUA privind pâinea cu carbohidraţi şi pâinea cu gluten şi fără gluten.

Ca în toate domeniile, şi alimentaţia în SUA este foarte polarizată şi manifestată în certurile dintre nutriţioniştii vegani progresişti care militau împotriva  promovării carbohidraţilor pe Social Media (căci ei consideră carbohidraţii ca fiind  periculoşi pentru sănătatea umană şi propuneau interzicerea acestora în alimentaţie) şi conservatorii americani care sunt pro-consumului de carbohidraţi şi se împotrivesc cenzurii şi limitării libertăţii de exprimare pe reţelele de socializare. 

Elon Musk a adăugat un tweet care nu a fost observat de presa românească. Ca orice conservator american, Elon Musk iubeşte carbohidraţii şi nu doreşte limitarea libertăţii de exprimare. 

 "În cele din urmă, adevărul că carbohidraţii sunt uimitori  poate fi spus pe această platformă!"

Majoritatea utilizatorilor au scris despre lipii turceşti, brioşe în formă de falus, covrigi bavarezi, cozonaci italieni, la plăcinte şi puţini au făcut referire la produsele de patiserie din bucătăria românească. 

Duminică, 30 octombrie - "Cursul introductiv 201" în management şi maşina electrică nr.20.000 

La începutul zilei de 30 octombrie, miliardarul a scris: 

"Dar Management 201 este un morcov atât de tentant..."

 

El a postat o fotografie cu un email pe care l-a primit de la Twitter şi se amuza pe seama cursului de informaţii  elementare în materie de management (în SUA i se spune 101, un argou pentru cursuri introductive). Se amuza pentru că Elon Musk este totuşi afacerist cu aproape 30 ani de experienţă, gestionând şapte companii. 

El a postat un alt tweet în care îşi lăuda angajaţii de la Tesla pentru că au atins un record - cea de-a  20.000-a maşină electrică model Y 

Luni, 31 octombrie - Fake News, aplicaţia VINE şi întoarcerea lui Donald Trump pe Twitter 

Elon Musk reclama pe 31 octombrie o ştire falsă - că nu ar fi dat un tweet cu un link către publicaţia The New York Times. 

 

 

Câteva ore mai târziu, a realizat un sondaj - Doriţi să aducem înapoi aplicaţia Vine? 69% au votat că DA!

Spre finalul zilei, a abordat subiectul privind întoarcerea fostului preşedinte pe Twitter, al cărui cont a fost suspendat de pe platformă după ce a instigat la violenţe neacceptându-şi înfrângerea de la alegerile prezidenţiale din 2020 şi la asaltul asupra Capitoliului din Washington D.C. 

Elon Musk se plângea că  "Dacă aş avea un dolar pentru fiecare dată când cineva m-ar întreba dacă Trump se întoarce pe această platformă, Twitter ar face bani!".

1 noiembrie - Miliardarul dezvăluie unde a petrecut de Halloween  

Potrivit publicaţiei Daily Mail,  Musk a apărut la petrecerea de Halloween a lui Heidi Klum, îmbrăcat în armură roşie, însoţit de mama sa Maye Musk şi de câinele său din rasa Shiba Inu, pe nume Floki, emblema criptomonedei Dogecoin. Petrecerea supermodelului a avut loc la Sake No Hana la Moxy Lower East Side şi a fost sponsorizată de Baileys Irish Cream Liqueur.

Miliardarul purta un costum de 7.500 de dolari ce reprezenta „Campionul Diavolului” , o armură în stil samurai.  Cel mai bogat din lume a apărut triumfător, pozând pe covorul roşu, în armura sa, deşi hainele de stradă erau încă vizibile pe dedesubt.Potrivit site-ului web al magazinului de costume de lux Abracadabra NYC, ţinuta lui Musk este setul Devil's Champion-Leather Armor se vinde la preţul de 7.500 de dolari. La momentul redactării articolului, site-ul arată că a mai rămas un singur costum în stoc.

Maye Musk şi-a făcut ulterior apariţia la cea de-a 21-a petrecere anuală a lui Heidi Klum alături de fiul ei. Modelul de la Sport's Illustrated şi-a însoţit fiul şi la ediţia din acest an a Met Gala din luna mai.

Aşadar, Elon Musk nu a fost prezent la petrecerea de la Castelul Bran şi nici nu ar fi venit în România. 

Marţi, 1 noiembrie, Elon Musk a dizolvat consiliul de administraţie al Twitter şi a devenit „unicul director al Twitter”. Mai târziu în acea zi, Musk a fost văzut părăsind sediul Twitter din New York, alături de un anturaj masiv care includea unul dintre copiii săi, o echipă de securitate şi mama lui. 

Acum sunt aşteptate concedieri mari la companie, aproximativ 25% din cei 7.500 angajaţi ai companiei.  

Musk intenţionează să regândească politicile companiei de moderare a conţinutului şi interdicţiile permanente pentru utilizatorii care au încălcat anterior politicile platformei. 

De asemenea, el va creşte preţul abonamentului Twitter Blue pentru utilizatorii verificaţi şi promite că va duce o campanie mai dură împotriva utilizatorilor cu conturi false şi spammerilor. 

Musk a declarat luni că va fi directorul executiv al Twitter, compania de social media pe care a achiziţionat-o recent pentru 44 de miliarde de dolari. După declaraţii, seara, Musk a fost văzut părăsind sediul central al Twitter cu mai multe persoane, între care angajaţi care asigură paza, mama sa şi unul dintre copiii săi.

Înainte ca Musk să iasă din clădire, copilul său cel mic a fost urcat într-un SUV de către o femeie pentru a-l aştepta pe noul CEO. La un moment dat, un angajat al Twitter a ieşit din clădire purtând o mască pe toată faţa reprezentând logo-ul emblematic al păsării companiei.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici