Decizia Apple de a da puterea în mâinile utilizatorilor afectează multe companii. Astfel, a fost creată o alianţă inedită.
Şase companii care se ocupă cu advertisingul pe mobil au decis să pornească un parteneriat. Asta deoarece se aşteaptă ca mulţi advertiseri să aibă de suferit după ce Apple va implementa o nouă funcţie pe iPhone. Cele şase companii sunt Liftoff, Fyber, Chartboost, Singular, InMobi şi Vungle.
Utilizatorii vor putea să aleagă dacă datele lor personale pot fi folosite de o aplicaţie în scopuri de advertising. Decizie care a întâlnit o opoziţie puternică mai ales din partea Facebook-ului.
Alianţa menţionată va oferi sfaturi pentru a-i ajuta pe advertiseri şi dezvoltatori să creeze reclame care ajung la consumatorii relevanţi.
„Utilizatorii vor avea un cuvânt de spus cu privire la această monitorizare. Unii poate vor considera că oferirea acestor informaţii merită pentru a primi reclame personalizate. Mulţi alţii, suspectez, nu o vor face”, a explicat Tim Cook, CEO-ul Apple.