- Home
- Tehnologie
- (20.05.2021, 06:07)
- Sebastian Ujica
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum luptă Facebook cu dezinformarea graţie unui soft inteligent
- Facebook a redus, în ultimele luni, diseminarea conţinutului violent, de ură sau sexual, ca urmare, mai ales, a implementării unui software bazat pe inteligenţă artificială.
- Reţeaua a fost acuzată în mod regulat că nu a făcut suficient pentru a modera conţinutul care circulă pe platforma sa.
Urmărește
338 afișări
Cum luptă Facebook cu dezinformarea graţie unui soft inteligent
Facebook spune că a şters nu mai puţin de 18 milioane de postări de pe reţeaua de socializare şi din aplicaţia Instagram care încălcau regulile cu privire la dezinformarea legată de Covid-19.
Facebook a redus, în ultimele luni, diseminarea conţinutului violent, de ură sau sexual, ca urmare, mai ales, a implementării unui software bazat pe inteligenţă artificială, capabil să stabilească legături între mesaje, imagini sau comentarii, informează AFP.
Până în prezent, sistemul de detectare a reţelei sociale permitea analizarea unui singur conţinut la un moment dat, fără a putea să încrucişeze semnalele provenind de la, spre exemplu, un mesaj şi o fotografie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce ar însemna o președinție Trump pentru războaiele globale și securitatea europeană? Ucraina și Israel sunt principalele subiecte
-
Polonia va investi 750 de milioane de dolari pentru a stimula producţia de muniţie
-
Alegeri SUA. Generaţia TikTok merge la vot. Cum influenţează reţeaua socială alegerile
-
Ion Cristoiu, despre alegerile din SUA: Trebuie să ne aşteptăm că nici Trump, nici Kamala nu vor accepta înfrângerea
Cu noul algoritm, implementat în 2020, Facebook poate avea acum "o viziune de ansamblu", a explicat miercuri Mike Schroepfer, manager tehnic al platformei, în cadrul unei conferinţe.
Astfel, reţeaua socială poate descifra mai bine semnificaţia unor "meme-uri" a imaginilor sau a animaţiilor, cel mai adesea cu scop umoristic, dar care uneori au un caracter de ură sau discriminator care poate fi înţeles doar prin asocierea textului cu imaginea.
"Trebuie înţeles întregul context" pentru a analiza şi, eventual, a respinge mesajul, a detaliat Mike Schroepfer, care a explicat că software-ul este, de asemenea, capabil să încrucişeze conţinuturi în mai multe limbi.
Instrumentul informatic evită, totodată, eliminarea anumitor mesaje care ar fi declanşat anterior o alertă pe baza unui cuvânt sau a unei imagini identificate prea literal.
Facebook atribuie parţial acestui sistem declinul distribuirii conţinutului dubios pe site-ul său.
Indicatorii trimestriali publicaţi miercuri măsoară numărul de vizualizări ale acestui tip de conţinut şi nu numărul lor pe site.
În primul trimestru, între 0,05% şi 0,06% din conţinutul vizionat de utilizatorii Facebook a avut un caracter de ură, comparativ cu 0,07% - 0,08% în al patrulea trimestru al anului 2020 şi între 0,10% şi 0,11% în al treilea trimestru al aceluiaşi an.
Reţeaua socială a intervenit şi asupra a 34,3 milioane de conţinuturi violente sau şocante, faţă de 15,9 milioane în al patrulea trimestru al anului 2020.
Software-ul vă permite de acum să treacă "dincolo de o singură postare" şi să identifice o tendinţă la scara unui întreg grup Facebook, a mai precizat Schroepfer.
Din mai 2018, Facebook publică indicatori trimestriali ce ilustrează politica sa de control al conţinutului parazit, de ură, violent, sexual, de propagandă teroristă sau al conturilor false.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: FBI, ODNI și CISA au emis un avertisment comun despre operațiunile Rusiei menite să submineze încrederea în alegerile americane
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Alegerile prezidențiale din SUA schimbă cursul lumii. Tot ce trebuie să știi despre procesul electoral
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce a pățit Marian Godina în timpul unei percheziții. Ce obiect a găsit pe noptiera suspectului peste care a intrat în casă
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe