Google face curat în interfaţa aplicaţiei Gemini AI

  • Google intenţionează să reducă aglomeraţia din meniurile aplicaţiei Gemini AI.
  • Vrea să rearanjeze opţiunile post-răspuns într-un singur meniu simplificat, scrie Android Police.
Urmărește
926 afișări
Imaginea articolului Google face curat în interfaţa aplicaţiei Gemini AI

O analiză a versiunii 15.46.36 a aplicaţiei Google a scos la iveală schimbări planificate care ar putea îmbunătăţi experienţa utilizatorului.

În prezent, opţiunile de interacţiune cu răspunsurile Gemini, precum evaluarea răspunsului, partajarea, copierea sau exportul către alte aplicaţii, sunt împărţite între meniul de trei puncte şi acţiuni rapide accesibile prin apăsare lungă. Aceste opţiuni se suprapun, creând confuzie, de cele mai multe ori.

Noua interfaţă aranjează toate aceste opţiuni într-un meniu unic sub formă de „bottom sheet”, accesibil atât prin apăsare lungă, cât şi printr-un buton de meniu repoziţionat în partea de sus. Meniul cel nou include butoane circulare pentru a aprecia răspunsurile şi a revizui alte variante, împreună cu opţiuni listate separat într-un stil „card”, mai vizibil şi organizat.

Pe lângă acest lucru, modificările aduc şi o actualizare stilistică, eliminând separatorii linie în favoarea unui design bazat pe carduri. Deşi accesul la funcţii rămâne similar, noul design promite o navigare mai intuitivă.

Deocamdată, aceste schimbări sunt în curs de dezvoltare, de vreme ce Google nu a anunţat o dată precisă pentru lansarea oficială în versiunea stabilă a aplicaţiei.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici