Google va introduce un nou regulament în privinţa anunţurilor discriminatorii de pe platformă

  • Noua politică nu vine ca o reacţie pe fondul evenimentelor petrecute în ultima perioadă în SUA
  • Anunţurile care promovează imobiliare, locuri de muncă sau servicii de creditare selectează discriminatoriu publicul ţintă
  • Oamenii întâmpină dificultăţi în procesul de căutare bazat pe criteriile actuale de selecţie
Urmărește
743 afișări
Imaginea articolului Google va introduce un nou regulament în privinţa anunţurilor discriminatorii de pe platformă

Sursa foto: profimedia


Google vrea să interzică anunţurile discriminatorii printr-un nou regulament ce implică imposibilitatea selectării unui public ţină bazat pe criteriile de vârstă, sex, statut parental, stare civilă şi cod poştal. Anunţurile care promovează imobiliare, locuri de muncă sau servicii au devenit problematice pentru oamenii care nu au avut şanse egale să le acceseze, din cauza algoritmului actual.

Compania a declarat că plănuia de mai demult o astfel de mutare, iar protestele din SUA nu au influenţat cu nimic decizia asumată.

Google a interzis în trecut agenţiilor de publicitate să aleagă în scopuri promoţionale publicul ţintă în funcţie de rasă, religie, etnie sau orientare sexuală. Dar inspectorii care investighează cazurile de discriminare au descoperit că promotorii pot utiliza alte criterii pentru a exclude persoanele cu venituri mici şi minorităţile rasiale din grupul de potenţiali clienţi. Platforma doreşte să-şi trasnforme spaţiul într-un loc tolerant, în care toţi utilizatorii sunt bineveniţi şi au şanse egale să reuşească să găsească ce căutau.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici