Instagram lansează o funcţie de programare a mesajelor directe

Instagram introduce o opţiune pentru programarea mesajelor directe, dându-le voie utilizatorilor să aleagă data şi ora pentru trimiterea unui mesaj, cu până la 29 de zile înainte, scrie Engadget.

Urmărește
32 afișări
Imaginea articolului Instagram lansează o funcţie de programare a mesajelor directe

Instagram lansează o funcţie de programare a mesajelor directe

Utilizatorii vor putea să ţină apăsat pe butonul de trimitere al unui mesaj şi să aleagă data şi ora dorită pentru trimiterea acestuia. Mesajele pot fi programate cu până la 29 de zile înainte. Ei vor vedea un banner cu „x mesaje programate” până când toate mesajele sunt trimise la destinatari.

Funcţia va fi utilă pentru cei care vor să programeze mesaje de felicitare pentru prieteni sau, de exemplu, să amintească cuiva să îi ia de la aeroport într-o anumită zi, să meargă la cumpărături sau oricare altă informaţie.

De asemenea, va fi folositoare pentru persoanele care îşi gestionează mesajele noaptea şi nu vor să ştie toată lumea când stau treji. Instagram lansează această funcţie de programare a mesajelor înainte de a le permite tuturor utilizatorilor să programeze postări şi Reels în avans. Deocamdată, opţiunea este limitată la conturile profesionale.

În acelaşi timp, Instagram lansează mai multe caracteristici temporare de sfârşit de an pentru a sărbători sărbătorile şi amintirile din 2024.

Printre acestea se numără un instrument de colaj pentru Stories cu o tematică de sfârşit de an, o temă pentru mesaje directe bazată pe Mariah Carey, efecte personalizate pentru butonul de like pe Stories de sfârşit de an şi fonturi de Anul Nou şi efecte de numărătoare inversă pentru Stories, Reels şi postările din feed.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici