Instagram testează butonul de „dislike” pentru comentarii

  • Instagram testează o funcţie de „dislike” pentru comentarii, dar reacţiile negative nu vor fi publice.
  • Comentariile cu multe „dislike”-uri ar putea fi coborâte în listă pentru o experienţă mai plăcută.
  • Funcţia este în fază de testare şi disponibilă momentan doar pentru un grup restrâns de utilizatori.
Urmărește
53 afișări
Imaginea articolului Instagram testează butonul de „dislike” pentru comentarii
Instagram a confirmat că testează un nou buton care permite utilizatorilor să semnaleze că nu apreciază un comentariu sau nu îl consideră relevant. Funcţia este testată atât pentru postările din Feed, cât şi pentru Reels, însă reacţiile negative nu vor fi vizibile public, informează TechCrunch.
 
Şeful Instagram, Adam Mosseri, a explicat că această funcţie este menită să îmbunătăţească experienţa utilizatorilor, fără a expune numărul de „dislike”-uri. Pe viitor, comentariile cu multe reacţii negative ar putea fi coborâte în secţiunea de comentarii, pentru a promova interacţiuni mai constructive.
 
Meta a declarat că acest test are rolul de a îmbunătăţi calitatea discuţiilor de pe Instagram. Compania a subliniat că funcţia este disponibilă momentan doar pentru un număr limitat de utilizatori, urmând să fie evaluată pentru o posibilă implementare extinsă.
 
Această schimbare apropie Instagram de platforme precum Reddit, care de ani buni folosesc un sistem de votare pentru a sorta comentariile. Totuşi, rămâne de văzut cât de mult va influenţa noul buton algoritmii reţelei sociale.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici