Laura Savu, Global Community Manager la TikTok: „Cea mai mare capcană pe care o avem este socializarea!” / „În alte ţări, avem inclusiv preşedinţi pe TikTok!”

  • Laura Savu: ,,Cred că trebuie să păstrăm componenta umană de interacţiune şi care cred că ne lipseşte la toţi, mai ales în această perioadă de pandemie”.
  • Laura Savu: ,,În momentul de faţă, la sfârşitul lunii martie aveam peste 5,6 milioane de utilizatori pe TikTok”.
  • Laura Savu: ,,Este o adevărată plăcere să văd doctori, avocaţi care aleg să îşi transmită informaţia pe care o au într-un format scurt, accesibil tuturor”.
Urmărește
154 afișări
Imaginea articolului Laura Savu, Global Community Manager la TikTok: „Cea mai mare capcană pe care o avem este socializarea!” / „În alte ţări, avem inclusiv preşedinţi pe TikTok!”

Laura Savu, Global Community Manager la TikTok: „Cea mai mare capcană pe care o avem este socializarea!”/„În alte ţări, avem inclusiv preşedinţi pe TikTok!”

Laura Savu, Global Community Manager la TikTok a vorbit în emisiunea ,,Ochii pe mine!” despre fenomenul TikTok, despre ce preferă românii să vadă pe această platformă, dar şi care este marea ,,capcană” a tehnologiei în cazul în care nu este corect decriptată şi folosită.

Laura Savu a explicat şi faptul că partea educativă este vizată cel mai mult de platforma TikTok. Invitata lui Vlad Craioveanu a mărturisit că este fascinată să vadă cum oamenii care au ceva de spus, a căror informaţie este relevantă în spaţiul publig aleg să-şi trimită mesajul pe TikTok, într-un mod altfel ambalat.

,,Este o adevărată plăcere să văd doctori, avocaţi care aleg să îşi transmită informaţia pe care o au într-un format scurt care este accesibil tuturor. (…) În momentul de faţă, la sfârşitul lunii martie, aveam peste 5,6 milioane de utilizatori activi în luna respectivă”, explică Laura Savu.

Laura Savu, despre campania  #învaţăpetiktok

Invitata lui Vlad Craioveanu a vorbit şi despre campania #învaţăpetiktok, al cărei principal scop este acela de a creşte conţinutul informaţional pe platformă şi a oferi informaţie de calitate.

„Proiectul Învaţă pe TikTok este un proiect global pe care noi l-am început anul trecut, sub umbrela learn on tiktok. În România, a fost localizat sub haştagul #învaţăpetiktok. Scopul este creşterea de conţinut educaţional pe platformă.

Acest lucru se realizează, pe de o parte, prin onboardingul specialiştilor din mai multe domenii care creează exclusiv conţinut educaţional în platformă, indiferent dacă vorbim de zona de video pe care o urcă pe profilul lor sau de zona de live streaming. Toate campaniile pe care le desfăşurăm împreună cu ONG-urile sau cu alţi parteneri din zona educaţională, inclusiv Aleph News, intră sub această umbrelă”.

Laura Savu: „Din punctul meu de vedere, cea mai mare capcană pe care o avem este socializarea!”

Luând pulsul chiar din mijlocul lor şi fiind conectată la tot ceea ce înseamnă social media, Laura Savu a recunoascut că tehnologia poate să fie şi o mare „capcană”, în cazul în care nu învăţăm să o folosim corect.

„Alegem să folosim tehnologia în ideea că putem socializa mai uşor, că putem interacţiona cu oamenii care sunt în alte ţări sau alte continente.

Dar, în acelaşi timp, cred că trebuie să păstrăm componenta aceasta umană de interacţiune şi care cred că ne lipseşte la toţi, mai ales în această perioadă de pandemie”.

Ce spune Laura Savu despre TikTok-urile politicienilor

„În România, sincer, eu nu am văzut şi nu ştiu despre conturi care să fie reale ale politicienilor. În alte ţări, avem inclusiv preşedinţi pe TikTok. La nivel local, ca instituţii publice avem Armata României, Ministerul Cercetării şi Educaţiei, Ministerul Tineretului şi Sportului, iar în curând vom desfăşura o campanie împreună cu Ministerul Sănătăţii”.

Laura Savu, despre conţinutul preferat al românilor

„Este destul de greu de a spune care este conţinutul preferat de români, pentru că vorbim despre o aplicaţie mass-market. Cumva ceea ce se întâmplă în ecosistemul TikTok este o reflexie a ceea ce vedem în presă, la tv şi pe celelalte reţele de socializare. Cred că cele mai importante categorii pe care le-aş enumera în această direcţie, ar fi bineînţeles partea de educaţie, partea de muzică, foarte mult sport, fitness and health, care este inclus în această categorie”.

Craioveanu: Pisicuţe?

Laura Savu: „Pisicuţe nu chiar. În România, sunt foarte puţine conturi dedicate pentru animale. Eu sunt fan pisicuţe, deci le aştept cu drag.”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici