Notificările îţi distrug programul de lucru

  • Zilnic primeşti zeci sau chiar sute de notificări de la diverse aplicaţii
  • Poţi pierde până la 3 ore şi jumătate zilnic cu citirea notificărilor
  • În plus, notificările îţi distrag atenţia de la ce ai de făcut pentru job
Urmărește
124 afișări
Imaginea articolului Notificările îţi distrug programul de lucru

Notificările îţi distrug programul de lucru

Ti-ai făcut vreodată un calcul câte notificări primeşti pe zi? De la Facebook, de la Instagram, de la Whatsapp sau alte platforme de comunicare, de la aplicaţia de email, de la LinkedIn, de la aplicaţiile de managementul proiectelor şi de la diverse alte aplicaţii pe care le ai pe telefonul mobil.

Studiile arată că pierdem până la 3 ore şi jumătate pe zi cu diverse notificări. Şi cum fiecare notificare este un factor de distragere a atenţiei, devine destul de greu de înţeles în ce fel ne fac aplicaţiile viaţa mai uşoară.

Soluţia e puţin mai complicată, ar trebui să stabileşti cu echipa ta intervale orare de liniste, în care să poţi lucra fără să fii deranjat.

” Am cam 30-40 de notificări pe zi, în general de la aplicaţiile de news, site-uri, aplicaţii de news din afară, de la noi şi mai rar îmi ţin active notificările de Messenger, de Whatsapp”, spune un respondent al studiilor.

”Zilnic primesc cam 20, nu ştiu, de notificări de la diferite aplicaţii pe care le am în telefon şi sincer mă perturbă. Sunt zeci de notificări pe zi şi, sincer, simt că uneori pierd mai mult timp pe telefon decât la birou. Şi mi-aş dori uneori, pur şi simplu, să dau block tuturor şi să nu mai primesc nimic, ca să pot să mă concentrez pe treabă”, spun cei care au participat la aceste studii.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici