- Home
- Tehnologie
- (22.06.2023, 11:48)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O echipă de români a creat prima reţea socială monetizabilă fără reclame din lume
Cu o investiţie iniţială de 500.000 de euro, echipa condusă de Vlad Brătilă, Eduard Deaconu şi NeoVisionDev a creat LUIVE, o platformă social media care îi ajută pe creatorii de conţinut să îşi împărtăşească conţinutul şi să obţină venituri din vizualizări. Versiunea Alpha a platformei a fost lansată în sand box de la începutul anului 2020, iar ulterior, în septembrie 2020, a fost publicată şi versiunea Beta. Cu peste 170.000 de conturi deja înregistrate, creatorii platformei plănuiesc ieşirea din Beta pentru luna iunie a acestui an.
Urmărește
962 afișări
Echipa din spatele platformei a reuşit deja să atragă o investiţie din partea unui angel investor în valoare de 100.000 de Euro. Luive are deja peste 2000 de utilizatori cu identitatea verficată şi vizează extinderea la nivel global, platforma fiind deja activă atât pentru utilizatorii din Europa, cât şi pentru cei de pe continentul american.
„Ştim cât de dificil este pentru creatorii de conţinut să monetizeze de pe urma activităţilor lor pe platformele deja existente, care fie percep comisioane chiar şi de 70%, fie nu oferă posibilitatea creatorilor la început de drum să aibă acces la audienţe decât cu costuri considerabile. Ne-am dorit să le oferim acestora oportunităţi cât mai diverse de a obţine venituri nemijlocite din conţinutul creat. Am observat cu toţii cât de mult a crescut importanţa comunităţilor din on-line, cât de mare este cererea de conţinut original, pe de-o parte, dar şi câtă muncă, de cele mai multe ori ne-retribuită, depun creatorii din on-line. Atunci când am pornit proiectul Luive, aveam deja în spate experienţa creării unor platforme similare, care şi-au atins maturitatea şi au fost vândute altor investitori, aşa că am înţeles foarte bine nevoile comunităţilor din on-line. Ne dorim să construim punţi între creatorii de conţinut şi audienţele lor şi să adăugăm constant noi funcţionalităţi care să îi ajute pe creatori să fie cât mai aproape de urmăritorii lor şi să poată obţine venituri din conţinutul lor. În acest moment suntem singura reţea socială full monetizabilă fără reclame din lume, şi ne dorim practic să democratizăm monetizarea în social media, o lume în care experienţa socială este de multe ori stricată de conţinut irelevat şi cu targhetări nepotrivite”, a susţinut Vlad Brătilă, CEO al International Social Media, compania care a dezvoltat platforma Luive.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
WSJ: Rusia este suspectată de trimiterea de dispozitive incendiare în avioanele care aveau destinaţia SUA şi Canada
-
Greva de la Boeing, încheiată cu o victorie uriaşă pentru angajaţi
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
Utilizatorii pot obţine venituri din conţinutul publicat. Influencerii români au obţinut deja sume chiar şi de peste 15.000 de Euro
Funcţionalităţile includ posibilitatea de a crea un cont, verificarea identităţii, crearea şi promovarea conţinutului, interacţiunea cu alţi utilizatori prin mesagerie privată şi abonare la profiluri favorite. Opţiunile prin care creatorii de conţinut pot monetiza de pe urma conţinutului creat includ atât vânzarea de conţinut, cât şi un program de referinte. În momentul actual, platforma are funcţionalităţi de monetizare a conţinutul precum Story-uri deblocabile contra cost, postări care pot fi colecţionate în urma plătirii preţului cerut de creator, apeluri video taxabile la minut, live streaming monetizabil, dar şi o zonă de Explore unde conţinutul în format scurt poate genera venituri din vizualizări prin deblocare.
Interfaţa utilizatorului este intuitivă şi uşor de navigat, cu opţiuni clare pentru achiziţionarea şi vânzarea de conţinut, în plus fiecare utilizator are un wallet în care poate gestiona câştigurile sau achiziţiile. Monetizarea pe LUIVE se face într-un ecosistem în care se achiziţionează pachete de in-site currency, moneda proprie Luives, la diverse preţuri, variabile în funcţie de oferte şi discounturi de volum, fiind impozitate doar la achiziţie de către platformă. Ulterior, monedele în platforma au o valoare unică de 0.05$/Luives şi se pot tranzacţiona între utilizatorii cu conturi verificate. Orice utilizator, verificat sau neverificat poate face achiziţii, însa doar cei cu conturile verificate pot primi monedele. Astfel utilizatorii verificaţi - creatori de content în general - au un comision de 100% din preţurile cerute de aceştia.
Până în acest moment, toată tracţiunea generată de Luive a fost organică, platforma generând în varianta beta aproximativ 100.000$. Printre vloggerii şi influencerii români cu notorietate care au obţinut deja venituri din platforma Luive sunt vloggerul Edi Vasile, care a reusit să genereze în primele doua luni sume de peste 12.000 $ lunar, mult mai mult decat din Youtube unde era activ de peste 3 ani, dar şi Stefania Costache (Lolrelai) - Instagram model şi influencer, care a reuşit să genereze peste 15.000$.
Creatorii platformei vizează lansarea şi a unei secţiuni B2B, prin intermediul căreia şi companiile să poată să se promoveze prin content creatori, astfel plătind doar în funcţie de cât de viral poate deveni contentul promovat şi eliminând nevoia de a face scouting în piaţă pentru a găsi creatori de content, primind aplicaţii direct din partea lor.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Obiectivele privind emisiile din aviaţie sunt în centrul atenţiei la Salonul aeronautic de la Paris
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce a pățit Marian Godina în timpul unei percheziții. Ce obiect a găsit pe noptiera suspectului peste care a intrat în casă
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe