Peacock inovează cu mini-jocuri şi clipuri verticale pentru a câştiga teren în faţa Netflix

  • Peacock lansează mini-jocuri precum Venn şi Predictions, conectate la emisiuni şi evenimente populare.
  • Noi liste de redare video verticale, inspirate de TikTok, oferă divertisment rapid şi acces uşor la conţinut.
  • Strategia urmăreşte să crească baza de utilizatori, în contextul concurenţei acerbe din industria streaming-ului.
Urmărește
83 afișări
Imaginea articolului Peacock inovează cu mini-jocuri şi clipuri verticale pentru a câştiga teren în faţa Netflix

Sursa foto: X/ TechCrunch

Peacock, platforma de streaming deţinută de NBCUniversal, a anunţat două noi iniţiative la Consumer Electronics Show (CES) 2025: mini-jocuri interactive şi un flux de videoclipuri verticale de scurtă durată. Aceste funcţii vor fi disponibile iniţial în teste pe aplicaţiile pentru iOS şi Android, urmând ca o lansare mai largă să aibă loc în primăvară. Mişcarea marchează eforturile Peacock de a ţine pasul cu rivalii săi majori, precum Netflix şi YouTube, în competiţia pentru abonaţi, notează TechCrunch.

Platforma testează cinci mini-jocuri, printre care Venn şi Predicţii, care sunt concepute pentru a creşte interacţiunea utilizatorilor cu emisiunile şi evenimentele sportive de pe platformă. De exemplu, în jocul Venn, jucătorii sortează articolele în funcţie de teme inspirate din show-uri populare, în timp ce Predicţii le permite să anticipeze rezultatele unor evenimente sportive sau ale unor episoade de emisiuni. Prin conectarea jocurilor la titluri populare, Peacock îşi propune să atragă utilizatori deja interesaţi de conţinutul său.

În plus, Peacock lansează liste de redare video verticale, actualizate zilnic şi săptămânal, care conţin clipuri scurte din filme, emisiuni TV, sport şi ştiri. Aceste videoclipuri, inspirate de formatul popular al TikTok, oferă utilizatorilor o modalitate rapidă de a descoperi conţinut nou, cu posibilitatea de a accesa paginile emisiunilor pentru vizionare completă.

Această iniţiativă vine în contextul încercărilor Peacock de a câştiga mai mulţi abonaţi, în condiţiile în care rămâne în urmă faţă de giganţi precum Netflix, care are peste 280 de milioane de utilizatori. Noile funcţii sunt gândite să ofere un mix între divertisment rapid şi interactivitate, atrăgând utilizatori dintr-o generaţie cu atenţie limitată.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici