- Home
- Tehnologie
- BUCUREŞTI, (06.04.2022, 16:47)
- Andrei Şerbănescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Schimbare de strategie la Volkswagen. Va produce mai puţine modele pe benzină şi motorină şi se va concentra pe vehicule premium
Volkswagen va elimina din producţie zeci de modele de motoare cu ardere până la sfârşitul deceniului şi va vinde mai puţine maşini middle range pentru a se concentra pe producerea de vehicule premium, scrie Financial Times.
Urmărește
3084 afișări
„Ţinta cheie nu este creşterea numărului de modele vândute”, a declarat Arno Antlitz, directorul financiar, într-o schimbare de direcţie faţă de poziţia foştilor directori VW.
„Suntem [concentraţi] mai degrabă pe calitate, decât pe volum şi cota de piaţă”. VW îşi va reduce în Europa gama de maşini pe benzină şi motorină cu 60% în următorii opt ani.
Noua strategie a VW reprezintă un semn al schimbărilor profunde în sectorul auto mai larg, compania încercând timp de decenii să mărească profiturile prin vânzarea mai multor maşini în fiecare an, cu costul reducerilor semnificative ale preţurilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Fostul director executiv al VW, Martin Winterkorn, care a demisionat în urma scandalului emisiilor diesel, şi-a propus să învingă Toyota şi General Motors în cursa vânzărilor la nivel mondial până în 2018.
În căutarea dominaţiei globale, grupul din Wolfsburg şi-a păstrat o prezenţă mare pe pieţele neprofitabile din America de Nord şi de Sud, inundând regiunea cu noi modele, chiar dacă a suferit pierderi masive.
Cu toate acestea, o lipsă gravă de cipuri cauzată de pandemia de coronavirus i-a forţat pe producătorii de automobile să reducă producţia în 2021, în faţa cererii în creştere. Acest lucru a permis mărcilor precum Mercedes şi BMW să crească preţurile şi să obţină profituri record anul trecut, în ciuda faptului că au vândut mult mai puţine vehicule.
O strategie similară a catapultat VW în fruntea tabelului câştigurilor în indicele Dax din Germania, înregistrând profituri înainte de impozitare de peste 20 de miliarde de euro. Compania a acordat prioritate vehiculelor mai scumpe produse de mărcile sale Audi şi Porsche, care reprezintă cea mai mare parte a profiturilor grupului.
Directorii tuturor celor trei producători de automobile au fost dornici să sublinieze că această practică va persista chiar şi după ce blocajele lanţului de aprovizionare se vor diminua. „Aş dori să subliniez cu adevărat că nu conducem o strategie care pune cantitatea înaintea calităţii”, a declarat Oliver Zipse, directorul executiv al BMW, anul trecut.
„Avem o bază de costuri fixe [semnificativ] mai scăzută, aşa că suntem mai puţin dependenţi de volum şi mai puţin dependenţi de creştere”, a declarat Antlitz, subliniind faptul că VW a reuşit să reducă costurile fixe de 41 de miliarde de euro în 2019, cu 10% înainte de termen, investind în dezvoltarea de software şi noi unităţi.
Chiar şi cele 52 de miliarde de euro ale VW investite în vehiculele electrice – cel mai mare pachet de investiţii de acest gen – nu ar adăuga un volum inutil de vehicule, a adăugat Antlitz. „Dorim să restructurăm fabrică cu fabrică”, a spus el, referindu-se la fabricile din Zwickau şi Emden, unde liniile de producţie a motoarelor cu ardere au fost transformate pentru a construi maşini electrice, în timp ce muncitorii au fost recalificaţi.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Jennifer Lopez dezvăluie „dificultățile” pe care le întâmpină ca părinte care are gemeni: „Vrei să dai tot ce ai mai bun pentru ei. Vrei să îi ridici”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe