Signal încearcă marea cu degetul: Noua îmbunătăţire se vrea concurenţă pentru Zoom

Signal introduce noi funcţii pentru apeluri video, inclusiv linkuri, reacţii şi un tab dedicat apelurilor, în încercarea de a deveni o alternativă la Zoom, Google Meet şi Microsoft Teams, scrie TechCrunch.

Urmărește
54 afișări
Imaginea articolului Signal încearcă marea cu degetul: Noua îmbunătăţire se vrea concurenţă pentru Zoom

Signal încearcă marea cu degetul: Noua îmbunătăţire se vrea concurenţă pentru Zoom

Noua funcţie importantă este un tab „Calls” care le permite utilizatorilor să creeze apeluri noi, să gestioneze linkurile apelurilor şi să verifice istoricul acestora. Linkurile pentru apeluri sunt reutilizabile, ceea ce le face utile pentru întâlniri recurente, fără a mai fi necesar să se creeze grupuri noi.

Utilizatorii pot, de asemenea, să numească apelurile, să permită manual accesul participanţilor sau să-i elimine şi blocheze, în plus, fiind disponibilă o funcţie de ridicare a mâinii pentru întrebări, similară cu cea din Google Meet. De asemenea, cei care folosesc aplicaţia Signal pe desktop pot alege între vizualizarea pe grilă, pe sidebar sau pe speaker.

Începând cu 2020, Signal susţine apeluri video criptate de grup pentru până la 50 de persoane, iar actualizarea face competiţie directă cu platformele rivale, cum ar fi WhatsApp, care a introdus recent opţiuni ca partajarea ecranului şi spotlight pentru speakeri. Signal a dat, totuşi, asigurări că, în ciuda noilor îmbunătăţiri, rămâne un loc privat de comunicare pentru utilizatori.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici