VIDEO Snapchat a lansat drona pentru selfie-uri. La finalul zborului, aceasta aterizează în palmă

  • O cameră zburătoare este cea mai recentă lansare a companiei Snap, cunoscută mai ales pentru aplicaţia de partajare de fotografii Snapchat.
  • Micuţa dronă galbenă, numită Pixy, este descrisă de companie ca fiind un "însoţitor care zboară liber" şi care îi poate ajuta pe oameni să facă selfie-uri fără un selfie stick.
Urmărește
599 afișări
Imaginea articolului VIDEO Snapchat a lansat drona pentru selfie-uri. La finalul zborului, aceasta aterizează în palmă

Sursa foto: Twitter

Gadgetul este disponibil în Franţa şi în SUA, unde legile sunt mai permisive în ceea ce priveşte utilizarea dronelor decât în Marea Britanie.
 
Acest lucru vine în contextul în care mai mulţi giganţi din domeniul social media îşi intensifică oferta de hardware şi de realitate augmentată (AR).
 
Pixy funcţionează pe cont propriu, realizând înregistrări video în timp ce zboară, care sunt apoi transferate şi salvate în mod wireless în aplicaţie. La finalul zborului, drona selfie aterizează în palmă, potrivit BBC.
 
În 2016, Snap a lansat ochelarii cu cameră, vânduţi sub numele de Spectacles - care au dezvoltat şi mai mult experienţa imersivă de realitate augmentată.
 
CEO-ul Snapchat, Evan Spiegel, a prezis că Spectacles va fi într-o zi la fel de omniprezent ca şi telefoanele mobile - dar compania a pierdut aproape 40 de milioane de dolari cu acest dispozitiv în 2017 "în principal în legătură cu rezervele de inventar în exces şi taxele de anulare a angajamentelor de achiziţie a inventarului"
 
De atunci, compania a lansat o versiune AR actualizată a Spectacles, dar nu sunt încă în vânzare.
 
Lansarea lui Pixy vine în contextul în care Meta îşi deschide primul magazin de hardware pentru a prezenta dispozitive de la Facebook şi de la alte mari companii de tehnologie.
 
Deşi Snapchat nu beneficiază de acelaşi nivel de atenţie ca alte reţele de socializare, precum Facebook sau Twitter, rămâne extrem de popular.
 
Snapchat are 300 de milioane de utilizatori activi zilnic în întreaga lume, potrivit companiei. De asemenea, aceasta susţine că ajunge la peste 75% dintre cei cu vârste cuprinse între 13 şi 34 de ani din peste 20 de ţări.
 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici