Telefonul Barbie: o întoarcere la simplitate

  • Telefonul Barbie, lansat în parteneriat cu HMD şi Mattel, promovează nostalgia şi stilul, oferind o alternativă retro la smartphone-urile moderne.
  • Dispozitivul, de culoare roz aprins şi fără conexiune la internet, se inspiră din era "telefoanelor simple" şi este menit să ofere o pauză binevenită de la tehnologia modernă.
  • Lansarea este parte a strategiei HMD de diversificare a gamei de produse şi de consolidare a propriei identităţi sub numele de Human Mobile Devices.
Urmărește
1137 afișări
Imaginea articolului Telefonul Barbie: o întoarcere la simplitate

Sursa foto: HMD

Human Mobile Devices (HMD), anunţă lansarea unui telefon pliabil Barbie în parteneriat cu producătorul de jucării Mattel, scrie CNBC. Dispozitivul, prevăzut să fie lansat în această vară, va fi de culoare roz aprins, fără conexiune la internet, evocând astfel era "telefoanelor simple" dinainte ca smartphone-urile să devină populare.

Telefonul, care se aseamănă cu unul pliant obişnuit cu butoane, se inspiră din iconica jucărie Barbie şi este gândit să ofere un strop de nostalgie şi stil, potrivit declaraţiilor oficiale ale companiei.

În plus, acesta este un pas important şi în ceea ce priveşte popularitatea fenomenului Barbie. HMD, care a fost asociat în mare parte cu telefoanele Nokia în ultimii ani, îşi consolidează acum strategia de marketing, urmând modelul Lego de a face parteneriate cu alte branduri cunoscute. Această miscare are menirea de a oferi cunoştinţe tehnice şi un nou suflu brandului HMD.

Telefonul Barbie nu este singura încercare a HMD de a-şi consolida prezenţa pe piaţă. Compania se află într-un parteneriat şi cu un alt brand renumit, planurile pentru următorul produs fiind deja anunţate pentru luna mai. Aceste eforturi evidente de diversificare sunt susţinute si de intenţia HMD de a se distanţa de brandul Nokia, promovandu-şi propria identitate sub numele de Human Mobile Devices (Dispozitive Mobile Umane).

Într-un context în care consumatorii se orientează tot mai mult către telefoane simple şi îşi limitează activitatea digitală, telefoanele simple revin în atenţia publicului, fiind apreciate pentru detoxifierea digitală pe care o oferă. Astfel, colaborarea dintre HMD şi Mattel vine să raspundă unei nevoi actuale a pieţei, combinând nostalgia, functionalitata şi stilul într-un singur dispozitiv.

Informaţiile referitoare la preţ şi disponibilitate nu au fost încă anunţate de companie, dar se aşteaptă ca impactul brandului Barbie să ofere un impuls semnificativ, ajutând la consolidarea numelui HMD ca un brand cu recunoaştere internaţională.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici