Unsmoke

Studiu: cum sunt percepute alternativele fără fum la nivel global

Potrivit unui studiu realizat în 2019, la nivel global,de către Philip Morris International împreună cu furnizorul independent de sondaje Povaddo, aproape trei sferturi (67%) dintre cei chestionaţi, adică fumători care au trecut la alternative fără fum (aşa-numiţii „switchers”), au fost de acord cu enunţul „gustul mâncării este mai intens după ce treci la alternative fără fum”. Sondajul indică faptul că ţara cu cel mai mare procent de răspunsuri pozitive este Italia – 84%.

Studiu: care este atitudinea fumătorilor de pe glob faţă de schimbare şi de inovaţie?

Un studiu global realizat de furnizorul independent de sondaje Povaddo pentru Philip Morris International („PMI”) în 2019 indică faptul că partenerii de viaţă ai fumătorilor, în special femeile, sunt cei mai favorabili schimbărilor şi inovaţiilor în viaţa de toate zilele. Astfel, 63% dintre cei chestionaţi au o părere foarte bună despre persoanele care vor să încerce produse noi şi sunt deschişi inovaţiilor din viaţa de zi cu zi, 32% au fost neutri şi doar 5% şi-au exprimat dezacordul.

Studiu: ţările în care oamenii se despart din cauza fumatului

Aproape un sfert dintre fumători se ascund de cei dragi şi de prieteni din cauza acestui obicei, iar unii dintre cei care au o relaţie cu fumători iau în considerare despărţirea de aceştia, dezvăluie un studiu realizat de către Philip Morris International (PMI) împreună cu furnizorul independent de cercetări Povvado în 2019. Studiul a fost realizat printr-un sondaj online la care au răspuns peste 16.000 de participanţi, bărbaţi şi femei, din 13 ţări.

Unsmoke, prima campanie anti-fumat demarată în România de o companie din industria tutunului

Philip Morris România a lansat campania Unsmoke Romania, prima campanie împotriva fumatului demarată în ţara noastră de o companie din industria tutunului.