- Home
- Comunicate
- BUCUREŞTI, (23.07.2024, 15:24)
Publicis Groupe România dă startul înscrierilor pentru noul Modul Creativ
Publicis Groupe România dă startul înscrierilor pentru noul Modul Creativ al programului School of Big Ideas
Săptămâna trecută a fost lansată o nouă ediţie a proiectului School of Big Ideas, Modulul Creativ, o iniţiativă marca Publicis Groupe România, destinată studenţilor şi tinerilor absolventi care îşi doresc o carieră în advertising. Proiectul este conceput sub forma unui program de învăţare care abordează cele mai importante aspecte din cele patru arii principale ale unei agenţii de creaţie: Client Service, Strategy, Art Direction şi Copywriting.
În ediţia precedentă, la Modulul Creativ s-au înscris 476 de candidaţi. În urma evaluării, 127 de tineri au fost selectaţi pentru a participa la cursurile creative organizate de Publicis Groupe România. Dintre aceştia, 50 au finalizat atât partea teoretică, cât şi pe cea practică a modulului. În prezent, 14 dintre finalişti sunt angajaţi ai Publicis Groupe România, pe diverse roluri.
Cursurile teoretice şi etapa practică din cadrul Modulului Creativ vor acoperi aspectele esenţiale ale unei agenţii de advertising, de la rolul fiecărui departament, până la flow-ul de lucru de zi cu zi. Apoi, cursanţii vor folosi cunoştinţele dobândite pentru a rezolva un brief formulat de organizatori. Programul se va încheia cu un stagiu de internship plătit de trei luni, în care participanţii selectaţi în baza rezultatelor din primele etape ale modulului, vor lucra pentru clienţi reali, sub îndrumarea specialiştilor din cadrul Publicis Groupe România.
Comunicat publicat şi furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19869
Versiunea: mobil | completa