Sezamo garantează calitatea: 200% rambursare pentru clienţii nemulţumiţi

Sezamo garantează calitatea: 200% rambursare pentru clienţii nemulţumiţi

Supermarketul online Sezamo oferă o garanţie fără precedent în industria livrării de produse alimentare: potenţialii clienţi nemulţumiţi de calitatea produselor vor primi 200% rambursare. Supermarketul online este convins de calitatea produselor sale şi mizează pe sistemul logistic inovator, care reduce semnificativ timpul petrecut de la producător până la uşa clienţilor. Aceştia primesc direct la uşă fructe şi legume chiar şi la 6 ore de la recoltare, şi pâine proaspăt coaptă în doar 2 ore.

Mecanismul campaniei este simplu, iar transparenţa este prioritară: orice client care este nemulţumit şi solicită rambursarea unuia sau mai multor produse alimentare din categoriile fresh şi băcănie va primi banii înapoi dublu pentru acele produse. Oferta este disponibilă până la finalul lunii august.

Campania se axează pe asigurarea clienţilor că pot achiziţiona cele mai proaspete produse alimentare direct la uşa lor, de la pâine crocantă şi legume de la ferme locale, până la carne suculentă de la mici măcelării şi produse tradiţionale de la cei mai buni artizani locali. Supermarketul online garantează că produsele sunt proaspete, iar dacă vreun produs nu corespunde aşteptărilor, oferă rambursare dublă pentru el.

 

Comunicat publicat şi furnizat de Sezamo

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19888

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici