A doua cea mai importantă agenţie de presă din Germania a intrat din nou în insolvenţă

Cea de-a doua cea mai importantă agenţie de presă din Germania, DAPD, a intrat din nou în insolvenţă, a anunţat vineri un purtător de cuvânt al Tribunalului Administrativ din Berlin.

Urmărește
220 afișări
Imaginea articolului A doua cea mai importantă agenţie de presă din Germania a intrat din nou în insolvenţă

A doua cea mai importantă agenţie de presă din Germania a intrat din nou în insolvenţă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Purtătorul de cuvânt Ulrich Wimmer nu a oferit detalii despre această procedură şi nici nu a precizat dacă aceasta vizează toate activităţile agenţiei. DAPD deţine un serviciu foto extrem de apreciat.

Ulrich Ende, fost director al televiziunii germane N24, specializată în difuzarea de ştiri 24 de ore din 24, a preluat conducerea agenţiei de presă DAPD la începutul lunii februarie 2013, cu ajutorul altor doi investitori: Christoph Bausinger, un antreprenor din Wiesbaden, şi editorul Wolfgang Pabst.

Preluarea a fost făcută după ce, în noiembrie 2012, agenţia de presă DAPD a anunţat că intră în faliment. Atunci, au fost concediaţi o treime din cei 300 de angajaţi din cele opt companii ale grupului.

După preluarea de către Ulrich Ende, DAPD ar fi trebuit să ofere mai puţine servicii clienţilor săi şi să renunţe, printre altele, la departamentul de ştiri sportive.

DAPD, înfiinţată în 2010 prin fuziunea dintre fosta agenţie de presă vest-germană DDP şi serviciul german al companiei americane Associated Press (AP), a intrat în insolvenţă la începutul lunii octombrie 2012.

În 2011, DAPD a lansat, în Franţa, o agenţie denumită Sipa News, însă lichidarea acesteia a fost deja pronunţată pe 7 decembrie 2012 de Tribunalul pentru Comerţ din Paris.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici