Burda Media Bucureşti se lansează pe piaţa media din România

Burda Media Bucureşti s-a lansat pe piaţa media din România, după ce Burda International a achiziţionat toate activităţile Sanoma Hearst România, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
377 afișări
Imaginea articolului Burda Media Bucureşti se lansează pe piaţa media din România

Burda Media Bucureşti se lansează pe piaţa media din România (Imagine: burdamedia.ro)

După ce Burda International a achiziţionat toate activităţile Sanoma Hearst România, compania şi-a schimbat denumirea legală în Burda Media Bucureşti, începând din 7 martie.

Sandrin Apostoloiu este noul administrator al companiei. El va continua, de asemenea, să conducă activitatea din Burda România, care va rămâne o entitate separată pentru moment.

Conform sursei citate, branduri precum Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor şi Sport, National Geographic, Beau Monde, Story şi Femeia "îşi vor continua ascesiunea în preferinţele publicului din România".

Burda International GmbH este activă pe 20 de pieţe, publică în prezent peste 230 de reviste şi oferă un număr mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un publisher de marcă în Europa Centrală şi de Est, cu o extindere rapidă şi pe pieţele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucrează pentru Burda International.

Burda International GmbH a anunţat, în august 2013, într-un comunicat remis MEDIAFAX, că achiziţionează toate activităţile Sanoma Hearst în România, precizând că, în urma acestei tranzacţii, va rezulta un trust media cu peste 35 de titluri şi mai mult de 40 de servicii media online. Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici