- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (31.07.2013, 16:26)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook atrage mai mulţi tineri în prime-time decât cele mai importante televiziuni
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, atrage mai multe persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 24 de ani, în timpul orelor din prime-time, decât oricare dintre cele mai importante patru reţele de televiziune, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen, citat de bloomberg.com.
Urmărește
927 afișări
Facebook atrage mai mulţi tineri în prime-time decât cele mai importante televiziuni (Imagine: Shutterstock)
Conform studiului, jumătate dintre tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani, care deţin atât televizoare, cât şi computere, accesează reţeaua de socializare Facebook între orele 20.00 şi 23.00, în timpul săptămânii, potrivit Nielsen.
În schimb, cele patru televiziuni incluse în acest studiu atrag între 37 şi 43% din aceste persoane tinere. Nielsen a refuzat să precizeze care sunt reţelele de televiziune pe care le-a inclus în acest studiu, care a fost comandat companiei Nielsen de Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
Acesta este primul studiu important care compară "audienţa" Facebook cu cea a televiziunilor, furnizându-le advertiserilor informaţii cu privire la utilizatorii celor două tipuri de platforme.
Informaţiile furnizate de acest studiu sunt favorabile Facebook în contextul luptei pe care o duce compania pentru a sparge monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate.
Totodată, Facebook plănuieşte să vândă spaţiu publicitar în stilul reclamelor difuzate de televiziuni, în valoare totală de 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
"Datele oferite de acest studiu schimbă felul în care advertiserii ne privesc în momentul de faţă", a declarat Fred Leach, Head of Measurement Research la Facebook, într-un interviu. "Aceştia obişnuiau să se gândească la Facebook ca la o nişă, atunci când îşi stabileau bugetele de marketing. Însă aceste noi date demonstrează că Facebook este o piesă foarte importantă care le poate furniza audienţă", a mai spus Fred Leach.
Pe de altă parte, în timpul zilei, Facebook are o şi mai mare audienţă comparativ cu cea a celor patru televiziuni, potrivit aceluiaşi studiu. Facebook atrage peste jumătate din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 şi 44 de ani. Niciuna din cele patru televiziuni incluse în acest studiu nu atrage mai mult de 40% din persoanele din această grupă de vârstă.
"De-a lungul unei zile lucrătoare, cele mai multe persoane nu au în faţa lor un televizor (la care să se poată uita, n.r.)", a mai spus Fred Leach.
Facebook nu are însă un succes la fel de mare în rândul persoanelor mature, în prime-time. În acest interval orar, Facebook atrage doar 48% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 35 şi 44 de ani, în timp ce fiecare din televiziunile incluse în studiu poate să atragă peste 65% din telespectatorii din această grupă de vârstă.
Studiul Nielsen nu precizează timpul petrecut de utilizatorii reţelei de socializare Facebook. De asemenea, studiul nu furnizează informaţii despre alte reţele de socializare, precum Twitter. Totuşi, Nielsen plănuieşte să furnizeze în acest an şi informaţii despre numărul persoanelor care utilizează reţeaua de microblogging Twitter în timp ce se uită la televizor.
Din actualul studiu a rezultat o suprapunere a celor două activităţi: privitul la televizor şi verificatul contului de Facebook.
"Mulţi oameni vorbesc pe Facebook despre show-urile TV la care se uită chiar în timpul în care se află pe reţeaua de socializare", a mai spus Fred Leach. El a precizat că acest lucru reprezintă o oportunitate pentru advertiseri, ale căror mesaje pot astfel să ajungă de mai multe ori la consumatori.
Citește pe alephnews.ro: Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe