- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bugetul MTI ar putea fi majorat pentru refacerea liniei feroviare Braşov-Podu Olt
Guvernul ar putea suplimenta bugetul pentru acest an al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) cu 7,5 milioane de lei pentru lucrări la linia de cale ferată Braşov-Podu Olt, afectată de ploi torenţiale în luna iulie.
Bugetul MTI ar putea fi majorat pentru refacerea liniei feroviare Braşov-Podu Olt (Imagine: Mediafax Foto)
"Fondurile prevăzute se utilizează pentru servicii de expertiză, proiectare şi executarea lucrărilor necesare redeschiderii circulaţiei trenurilor în zona podului de la kilometrul 99+396, de pe linia 205 Braşov-Podu Olt, afectată de calamităţile naturale produse în luna iulie 2009", se arată într-un proiect de hotărâre de Guvern, elaborat de MTI.
Suma va fi asigurată din Fondul de intervenţie aflat la dispoziţia Guvernului.
Ploiele torenţiale din prima decadă a lunii iulie au afectat infrastructura feroviară pe ruta Braşov-Podul Olt, astfel încât în prezent circulaţia este închisă între staţiile Arpaş-Porumbacu deorece aluviunile au deplasat o pilă a podului de la kilometrul 99.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Investiţiile străine din Bulgaria se prăbuşesc din cauza nesiguranţei economice şi politice
-
1,3 milioane de dolari pentru un ton de 276 de kilograme - un lanţ de restaurante de sushi a plătit a doilea cel mai mare preţ din istorie
-
Războiul din Ucraina. Zelenski: Forţele ruse şi nord-coreene au suferit pierderi importante în luptele din sudul regiunii ruse Kursk
Deschiderea circulaţiei pe ruta respectivă presupune trei etape, din care prima o reprezintă suplimentarea bugetului MTI cu 7,5 milioane de lei pentru achiziţionarea la pachet a serviciului de proiectare şi execuţie a lucrărilor de punere în siguranţă a tablierelor şi redeschiderea circulaţiei trenurilor cu restricţii de viteză.
Etapa a doua presupune asigurarea sursei de finanţare pentru refacerea pilei şi punerea în siguranţă a podului prin realizarea lucrărilor de apărare şi protecţie necesare în amonte şi aval de pod. Valoarea lucrărilor a fost estimată la 8,3 milioane de lei, fără TVA, suma urmând să fie cuprinsă în bugetul pe anul 2010 al CFR SA.
După asigurarea sursei financiare pentru etapa a doua MTI va efectua lucrările finale.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO