CNADNR a semnat contractele pentru loturile 2 şi 3 ale autostrăzii Lugoj-Deva

CNADNR a semnat contractele pentru construcţia loturilor 2 şi 3 ale autostrăzii Lugoj-Deva, atribuite în luna mai asocierii italiene Salini - Secol, respectiv unui consorţiu care reuneşte o firmă a omului de afaceri Theodor Berna, două companii din Spania şi una din Olanda.

Urmărește
911 afișări
Imaginea articolului CNADNR a semnat contractele pentru loturile 2 şi 3 ale autostrăzii Lugoj-Deva

CNADNR a semnat contractele pentru loturile 2 şi 3 ale autostrăzii Lugoj-Deva (Imagine: Alin Matei/Mediafax Foto)

Unul dintre contracte a fost semnat vineri, iar celelalt luni.

Câştigătorii celor două proiecte au desemnaţi în luna mai, însă procedurile au fost contestate.

Lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini - Secol, lotul 3 consorţiului Teloxim Con SRL (controlată de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa SA (Spania) - Aldesa Construcciones SA (Spania) - Arcadis Eurometudes SA (Olanda).

La Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) au fost înregistrate, în luna mai, contestaţii formulate de Spedition UMB şi Strabag referitoare la procedura de atribuire a contractelor de proiectare şi execuţie a loturilor 2 şi 3.

CNSC a respins ca nefondate contestaţiile şi a dispus continuarea procedurilor de atribuire. Împotriva acestei decizii au fost formulate plângeri la Curtea de Apel, acestea fiind de asemenea respinse de instanţă.

CNADNR estima anul trecut costuri de puţin peste un miliard de lei, fără TVA, pentru fiecare lot.

În 2011 CNADNR a selectat consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d’Acqua- Cossi Construzioni pentru primul lot al autostrăzii, iar în august 2013 administratorul reţelei de transport a semnat cu asocierea Tehnostrade - Spedition UMB, companii controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, contractul pentru proiectarea şi construcţia lotului 4.

Autostrada Lugoj - Deva face parte din Coridorul IV paneuropean, care începe în Germania şi se continuă pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nădlac, Arad, Deva, Orăştie, Sibiu, Bucureşti, Feteşti şi Constanţa, ruta continuând până la Istanbul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici