- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (31.07.2018, 17:01)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Motivele pentru care BMW a ales Ungaria, evitând România, pentru noua fabrică de 1 miliard de euro a companiei
După doi ani de când Mercedes a decis să investească pentru a doua oară în Ungaria, evitând România, a venit şi rândul BMW să anunţe construcţia unei fabrici în ţara vecină, nu la noi. Argumentele alegerii sunt aceleaşi, acum, ca şi în 2016: infrastructură foarte bună şi resurse umane calificate.
Urmărește
15017 afișări
Motivele pentru care BMW a ales Ungaria şi nu România pentru noua fabrică de 1 miliard de euro
Pe 30 iulie 2016, Mercedes anunţa o nouă investiţie în Kecskemét (Ungaria), după ce în 2012 finalizase prima investiţie, iar în România s-au creat dezbateri aprinse din cauza ratării acestei oportunităţi. Totalul investiţiilor alocate de Mercedes în Kecskemét se ridica, atunci, la două miliarde de euro, cu toate avantajele create de dezvoltarea respectivă.
Iată că istoria se repetă şi România ratează o nouă oportunitate, de data aceasta investitorul fiind BMW, care şi-a anunţat - pe 31 iulie 2018 - decizia de a aloca un miliard de euro pentru construcţia unei fabrici în Ungaria (la Debrecen), nu în România.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 21:12
-
ieri, 17:43
-
ieri, 18:24
-
ieri, 19:12
• România, eliminată din turneul final BJK Cup de Japonia după ce a cedat la dublu
-
ieri, 19:40
• Ultima alarmă de sănătate vine din Regatul Unit. Totul despre norovirusul Kawasaki
-
ieri, 16:27
-
ieri, 20:31
• Agenţia Europeană a Medicamentului a aprobat un tratament mult-aşteptat pentru Alzheimer
-
ieri, 22:58
-
ieri, 15:36
• Marcel Boloş: termenul pentru aplicarea amnistiei fiscale, prelungit până la 20 decembrie 2024
-
ieri, 15:15
• VIDEO Şoşoacă face senzaţie în presa mondială, după ce a venit cu preoţi în Parlamentul European şi a făcut „exorcizare”: Satana este aici!
-
ieri, 15:51
-
ieri, 14:50
• Germania interzice livrările de gaz rusesc pentru a diminua impactul Moscovei
-
ieri, 09:44
• Cu o pizza pe masă, Nicuşor Dan le arată bucureştenilor unde se duc banii oraşului
-
ieri, 10:24
• Wizz Air, rută nouă spre Chişinău şi mai multe zboruri din România
-
ieri, 09:22
• De ce s-a dublat numărul bolnavilor de diabet în ultimii 30 de ani
„Debrecen este locul ideal pentru ca BMW Group să îşi extindă reţeaua de producţie. A fost ales în primul rând pentru infrastructura foarte bună, conexiuni logistice adecvate şi proximitatea reţelei de furnizori exitenţi. Personalul calificat din zona locală a fost un alt avantaj cheie”, a menţionat BMW într-o notă transmisă presei din România - care, desigur, a întrebat cum a fost aleasă Ungaria ca destinaţie a acestei investiţii.
„În selectarea Debrecen, Grupul BMW a urmat cu stricteţe procesul de selecţie al locaţiilor pentru posibile fabrici la nivel mondial, examinând diverse oportunităţi din diferite ţări. Grupul BMW a avut o relaţie profesională cu toate ţările în cauză, pe baza unei colaborări constructive”, au precizat reprezentanţii constructorului auto german.
Consiliul de conducere al BMW Group a optat pentru Debrecen, Ungaria, deoarece îndeplineşte cel mai bine criteriile de selecţie. Potrivit notei de presă, aceste criterii includ:
- factori specifici sitului, cum ar fi infrastructura foarte bună şi accesibilitatea excelentă pe şosele, pe calea ferată şi pe calea aeruluiÂ
- conexiuni logistice adecvate şi apropierea de reţeaua de furnizori stabilită
- forţă de muncă cu o înaltă calificare în zona locală.
„Gestionarea profesională a proiectelor din partea partenerilor noştri maghiari a fost un criteriu suplimentar. În plus, Debrecen oferă un standard ridicat de trai, care va fi de asemenea atractiv pentru expaţi din Germania şi alte locaţii din întreaga lume”, a mai argumentat concernul german.
Potrivit BMW, procesul de recrutare a început de astăzi (n.n.- marţi, 31 iulie) şi se pot deja trimite aplicaţii on-line, iar construcţia noii fabrici de la Debrecen va demara, cel mai devereme, în 2019. A fost achiziţionată o suprafaţă de 400 hecatare pentru noua facilitate de producţie.
Aşadar, România a ratat încă o oportunitate de a atrage investiţii străine de ordinul miliardelor de euro, din cauza stării deplorabile a infrastructurii, demonstrând că nici lecţia din 2012, nici cea din 2016 (pe care trebuia să le înveţe de la Mercedes) nu au fost încă învăţate. Lecţia BMW ar trebui să fie ultima.
Citește pe alephnews.ro: Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46