Fred Durst, solistul trupei Limp Bizkit, a regizat o reclamă pentru un site de întâlniri

Fred Durst, solistul trupei rock Limp Bizkit, a regizat o reclamă televizată - prima dintr-o serie de trei - pentru site-ul de întâlniri online eHarmony, informează site-ul revistei New Musical Express.

Urmărește
98 afișări
Imaginea articolului Fred Durst, solistul trupei Limp Bizkit, a regizat o reclamă pentru un site de întâlniri

Fred Durst (Imagine: Daniela Vasile/Mediafax Foto)

Potrivit Ad Age, reclama, intitulată "Caroline and Friend", este prima dintr-o serie de trei pe care rockerul le va regiza pentru site-ul eHarmony. Celelalte două, intitulate "Witch/ Ogre" şi "Bouquet", vor fi lansate în lunile următoare.

Fred Durst este deja familiarizat cu activitatea regizorală, întrucât a regizat două lungmetraje - "The Education of Charlie Banks", în 2007, şi "The Longshots", în 2008. Prima lui incursiune în domeniul publicităţii a constat în regia unei reclame pentru un program informatic, "MyCleanPC", lansată la începutul acestui an.

Formaţia americană Limp Bizkit, formată din Fred Durst (voce), Wes Borland (chitară), Sam Rivers (bas) şi John Otto (tobe), a vândut până în prezent peste 40 de milioane de albume în întreaga lume.

Cel de-al şaptelea album de studio al trupei Limp Bizkit se intitulează "Stampede of the Disco Elephants" şi va fi lansat spre sfârşitul acestui an.

Trupa americană a susţinut un concert în Bucureşti, la Arenele Romane, în iunie 2009. Show-ul din România al trupei Limp Bizkit a făcut parte din turneul "Unicorns N' Rainbows 2009".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici