Pharrell Williams a lansat tricourile "Happy", inspirate de melodia sa cu acelaşi nume

Cântăreţul Pharrell Williams, a cărui melodie "Happy" a fost nominalizată la Oscarul pentru cel mai bun cântec original, a lansat o colecţie de tricouri inspirate de acest cântec.

Urmărește
431 afișări
Imaginea articolului Pharrell Williams a lansat tricourile "Happy", inspirate de melodia sa cu acelaşi nume

Pharrell Williams (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Această colecţie de tricouri a fost lansată de Pharrell în parteneriat cu brandul de îmbrăcăminte Peace Love World, informează billboard.com.

Tricourile din această colecţie au culoarea neagră şi sunt imprimate cu o imagine cu celebra pălărie cafenie de fetru purtată de Pharrell şi creată de Vivienne Westwood. Pălăria este "purtată" de un emoticon specific în limbajul online pentru redarea stării de fericire, iar sub această imagine este imprimat mesajul "Fericirea este adevărul/ Happiness is the Truth".

Tricourile "Happy" ale lui Pharrell - lansate în trei versiuni (pentru femei, bărbaţi şi copii) - pot fi cumpărate cu preţuri cuprinse între 25 şi 45 de dolari, din reţeaua de magazine a companiei Peace Love World şi de pe site-ul acesteia.

Recent, cântăreţul american a anunţat că va colabora şi cu brandul Comme des Garcons, pentru lansarea unei linii de parfumuri, dar şi cu marca Uniqlo, pentru o colecţie de tricouri şi şepci.

Melodia "Happy", nominalizată la Oscar şi inclusă pe coloana sonoră a filmului de animaţie "Sunt un mic ticălos/ Despicable Me 2", a ajuns deja pe primul loc în topurile muzicale din 20 de ţări.

Pharrell Williams este producător, interpret şi compozitor şi a devenit cunoscut odată cu lansarea duoului The Neptunes, din care face parte şi Chad Hugo. El este şi solistul şi toboşarul grupului N.E.R.D., pe care l-a înfiinţat alături de Chad Hugo şi prietenul său din copilărie Shay Haley. Pharrell Williams s-a remarcat şi prin colaborările sale cu alţi artişti celebri, precum Snoop Dogg, Britney Spears, Madonna, Justin Timberlake, Daft Punk şi Robin Thicke.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici