Un transsexual brazilian, printre manechinele care reprezintă noua imagine Givenchy - FOTO

Transsexualul brazilian Lea T va reprezenta, alături de alte câteva modele feminine, noua imagine a casei de modă franceze Givenchy, în urma unei decizii luate de directorul de creaţie Riccardo Tisci, informează femalefirst.co.uk.

Urmărește
189 afișări
Imaginea articolului Un transsexual brazilian, printre manechinele care reprezintă noua imagine Givenchy - FOTO

Lea T, un transsexual care reprezintă noua imagine Givenchy (Imagine: cemrichie.blogspot.com)

Riccardo Tisci a decis ca modelul transsexual brazilian Lea T, în vârstă de 28 de ani - pe numele real Leandro Cerezo -, să apară în noua campanie publicitară a casei Givenchy, alături de modelele Mariacarla Boscono, Malgosia Bela şi Joan Smalls.

Directorul de creaţie al casei Givenchy, unde Lea T a lucrat iniţial ca asistentă personală, a declarat: "Este o adevărată zeiţă. A fost întotdeauna foarte feminină - extrem de fragilă şi foarte aristocratică. Face parte din familie".

Lea T, care urmează în prezent o terapie hormonală, obligatorie înainte de a efectua operaţia de schimbare de sex, a declarat că Riccardo Tisci i-a spus în trecut să poarte articole vestimentare masculine: "Într-o seară, mi-a sugerat să port pantofi bărbăteşti la o petrecere. În cele din urmă, am mers la un magazin pentru travestiţi de unde am cumpărat o pereche de pantofi şi mi-am decolorat sprâncenele. A fost o adevărată revelaţie".

Modelul brazilian, provenind dintr-o familie catolică, a mărturisit, însă, că stilul său de viaţă i-a afectat relaţiile de familie, provocând o răcire a celor cu tatăl ei, Tonino Cerezo, fost component al echipei de fotbal a Braziliei: "Tatăl meu nu vrea să discute acest subiect. Însă aici este vorba de a alege între a fi nefericit pentru totdeauna şi a încerca să fii fericit".

Lea T a pozat recent pentru ediţia italiană a revistei Vanity Fair şi a pozat nud pentru ediţia franceză a revistei Vogue.

Givenchy este unul dintre producătorii de top din industria modei şi a produselor cosmetice de lux, parte a grupului francez LVMH. Succesul mondial al casei Givenchy are la bază o poveste devenită o veritabilă legendă în lumea modei - întâlnirea, în 1953, dintre Hubert de Givenchy şi tânăra Audrey Hepburn, care i-a devenit muză. Împreună, cei doi au definit "stilul Givenchy", în care eleganţa franţuzească întâlneşte spontaneitatea americană, o îmbinare atemporală între aristocratic şi modern.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici