Premiile la Roland Garros au crescut cu trei milioane de euro

Premiile pentru ediţia 2014 a turneului de la Roland Garros vor fi de peste 25 de milioane de euro, în creştere cu trei milioane în raport cu 2013, a anunţat, marţi, Federaţia Franceză de Tenis (FFT).

Urmărește
218 afișări
Imaginea articolului Premiile la Roland Garros au crescut cu trei milioane de euro

Premiile la Roland Garros au crescut cu trei milioane de euro (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Suma exactă este de 25.018.900 euro, iar câştigătorii la simplu masculin şi simplu feminin vor primi fiecare câte 1.650.000 euro, adică mai mult cu 10% faţă de anul trecut.

Ca şi în 2013, jucătorii şi jucătoarele eliminaţi în tururile doi şi trei, precum şi în optimi, vor primi sume mai mari, cu creşteri de 20 până la 25% în raport cu anul trecut.

"Această creştere se înscrie în planul de patru ani elaborat pentru perioada 2013-2016. Creşterea se adresează în special jucătorilor şi jucătoarelor eliminaţi din prima săptămână", a explicat Gilbert Ysern, directorul general al FFT.

Premiile turneului parizian au fost deja mărite cu trei milioane în 2013 în raport cu anul precedent.

În ultimii trei ani, cele patru turnee de Grand Slam au înregistrat creşteri privind premiile, în special pentru primele tururi, pentru a răspunde astfel cererilor jucătorilor referitoare la o mai bună repartizare a câştigurilor.

La Australian Open 2014, valoarea totală a premiilor a fost de 22,4 milioane de euro. La Wimbledon 2013 suma a fost de 27,27 milioane de euro, iar la US Open 2013 - 24,28 milioane de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici