- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Livrările Grupului Volkswagen, cele mai mici din ultimii zece ani
Grupul Volkswagen a raportat în 2022 cele mai scăzute vânzări din ultimii zece ani, în condiţiile în care blocajele COVID-19 din China şi războiul din Ucraina au bulversat lanţurile de aprovizionare, iar redresarea din trimestrul al patrulea riscă să se confrunte cu noi provocări în acest an.
Livrările Grupului Volkswagen, cele mai mici din ultimii zece ani
Conform Reuters, grupul german, ale cărui mărci variază de la VW şi Skoda pentru piaţa de masă la Audi şi Bentley premium, a declarat joi că a livrat 8,3 milioane de vehicule clienţilor anul trecut.
Acest lucru indică faptul că va rămâne pe locul al doilea la nivel mondial pentru al treilea an consecutiv, în urma grupului japonez Toyota, care în noiembrie a produs deja peste 9,5 milioane de maşini.
Vânzările grupului au crescut cu 14,3% în al patrulea trimestru, dar perspectivele pentru 2023 rămân umbrite de economiile slabe şi de lipsa lanţului de aprovizionare, a declarat Hildegard Wortmann, membru al comitetului executiv extins de vânzări.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul Global de Angajament (GEC) din cadrul Departamentului de Stat al SUA, acuzat de republicani că-i cenzurează pe americani, se închide după ce a rămas fără finanțare. Elon Musk l-a catalogat ca fiind „cel mai mare infractor din SUA”
-
ISU Tulcea, despre incidentul aviatic: nu au fost înregistrate apeluri la 112
-
MApN: în judeţul Tulcea a fost detectată o ţintă aeriană de mici dimensiuni
-
Azerbaidjanul „se aşteaptă ca partea rusă să recunoască” doborârea avionului de pasageri
Audi, Lamborghini şi Bentley au rezistat mai bine în 2022 decât Volkswagen Passenger Cars şi Skoda, cu livrări în scădere cu aproximativ 4% la mărcile premium şi cu 9% pentru vehiculele de masă.
Livrările grupului au scăzut cu 7% faţă de 2021.
Constructorii de automobile high-end BMW şi Mercedes-Benz au raportat la începutul acestei săptămâni, de asemenea, o scădere mai mică a vânzărilor decât unii rivali de pe piaţa de masă, cu scăderi de 4,8% şi, respectiv, 1%.
De asemenea, atât vânzările BMW, cât şi Mercedes-Benz s-au redresat în trimestrul al patrulea, pe măsură ce lanţurile de aprovizionare s-au îmbunătăţit, iar China şi-a relaxat politicile COVID-19, deşi unele companii au avertizat că numărul tot mai mare de cazuri în rândul personalului din această ţară ar putea în continuare să blocheze producţia.
Livrările grupului Volkswagen au crescut cu 12% în a doua jumătate a anului, dar valoarea pentru întregul an a fost trasă în jos de o scădere de peste o cincime în prima jumătate.
Cu toate acestea, şi-a menţinut poziţia de principal producător european de vehicule electrice pe baterii şi a înregistrat o creştere de 26% a vânzărilor de vehicule electrice la nivel global, stimulată de o creştere de aproape două treimi în China.
Grupul îşi propune ca vânzările de vehicule complet electrice în 2023 să reprezinte 11% din total, un pas înainte spre obiectivul său din 2030 de a face ca jumătate din vânzări să fie complet electrice.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO