- Home
- Auto
- (31.10.2021, 13:22)
- Alexandru Gologan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Problemele de mediu nu dispar odată cu vânzarea maşinii vechi. Cu ce factori poluanţi se confruntă planeta
- Problemele de mediu şi climatice nu dispar odată cu achiziţia unei maşini electrice
- Pentru realizarea de vehicule nonpoluante se depun eforturi globale substanţiale, fapt ce exercită o presiune suplimentară asupra naturii
- În ţările mai puţin dezvoltate nu există un control al emisiilor şi în timp maşinile uzate devin adevărate bombe ecologice
Urmărește
1201 afișări
Sursa foto: Mediafaxfoto
Dacă te-ai gândit să îţi achiziţionezi o maşină electrică, află că problemele tale legate de protejarea naturii nu se sfârşesc aici. Chiar dacă ţările dezvoltate au luat decizia la unison să conserve mediul înconjurător şi să reducă poluarea prin alternative eco de transport, exportul maşinilor vechi rezervă surprize neplăcute la nivel global.
„Exportul global al maşinilor substandard este o problemă uriaşă. Un număr tot mai mare de maşini la mâna a doua, de o calitate îndoielnică, sunt expediate din Statele Unite, Uniunea Europeană şi Japonia către ţări din Africa, America Latină şi Asia. Comerţul este în mare parte nereglementat şi asta este o problemă, pentru că multe maşini nu îndeplinesc standardele de siguranţă şi de mediu din ţările gazdă”, a declarat Rob de Jong, şeful unităţii de mobilitate durabilă pentru Programul Naţiunilor Unite pentru Mediu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Rusia a distrus viitorul Ucrainei. Câţi micuţi a ucis războiul început pe 24 februarie 2022
-
PNL s-a retras de la audierea Roxanei Mînzatu în Parlament
-
Acest lucru l-ar putea îngenunchea cu adevărat pe Putin. Veniturile guvernului din petrol s-au prăbuşit: scădere cu 29%
Raportul anual privind comerţul global cu vehicule folosite a constatat că ţările care au introdus reglementări pentru a restricţiona vârsta şi emisiile maşinilor, numărul importurilor nu a scăzut, dar calitatea s-a îmbunătăţit. Totodată, un alt factor pozitiv al acestei mişcări este faptul că s-au înregistrat mai puţine accidente şi flotele naţionale au devenit mai sigure.
Într-o analiză a 146 de ţări, s-a constatat că aproximativ două treimi au politici „slabe” sau „foarte slabe” pentru reglementarea importului de vehicule folosite.
Tranziţia naţiunilor dezvoltate la vehicule cu emisii scăzute şi zero a exacerbat problema. În procesul de construcţie a unui vehicul eco, sunt exploatate numeroase resurse. Astfel, se exercită o presiune suplimentară asupra mediului. Noile maşini, deşi beneficiază de cele mai moderne tehnologii, în timp se vor degrada şi vor contribui la procesul de coataminare a planetei.
Mulţi experţi afirmă că ţările exportatoare pot ajuta prin reciclarea şi interzicerea exportului de vehicule mai vechi de cinci până la opt ani, relatează The New York Times.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Ce ar însemna o președinție Trump pentru războaiele globale și securitatea europeană? Ucraina și Israel sunt principalele subiecte
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Sectorul auto ceh va produce mai puţine vehicule în acest an. De ce au luat producătorii această decizie
Citește și: BMW este pregătit pentru interzicerea maşinilor cu combustibil fosil mai devreme decât prevede noul proiect de lege al Uniunii Europene în privinţa combaterii încălzirii globale
Citește și: Volvo şi-a schimbat sigla fără să facă tam-tam
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FBI, ODNI și CISA au emis un avertisment comun despre operațiunile Rusiei menite să submineze încrederea în alegerile americane
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Se adună nori de criză. Un uriaş magazin din China, pe care unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume a vrut să îl umple ochi cu haine, genţi şi pantofi de milioane de euro, acum stă gol şi abandonat. Să fie acesta primul semn că şi în buzunarele bogaţilor a început să bată vântul?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce s-a descoperit la autopsia femeii care a murit în fața spitalului din Slatina. Rudele acuză medicii de malpraxis
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe