Creşte interesul companiilor pentru soluţii digitalizate de motivare a angajaţilor

Creşte interesul companiilor pentru soluţii digitalizate de motivare a angajaţilor: În martie 2021, volumul tichetelor oferite prin cardul Up Cadou a fost de 5 ori mai mare decât luna similară a anului trecut

2 din 5 tichete cadou oferite de companii angajaţilor sunt comandate în perioada Paştelui. Conform analizelor Up România, compania care oferă instrumente de motivare a angajaţilor români, în ultimul an, interesul companiilor locale de a-şi răsplăti angajaţii cu ocazia Sărbătorilor legale s-a menţinut constant, în ciuda presiunilor pe bugete cauzate de contextul economic şi sanitar. Astfel, cu ocazia Paştelui, sunt comandate 30% din totalul valoric al tichetelor cadou, fie oferite pe suport de hârtie, fie prin intermediul soluţiilor moderne, precum cardul Up Cadou.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Rogalski Damaschin

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=14917

 

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici