Video Cum supravieţuiesc teatrele în perioada restricţiilor

  • Teatrele au fost printre primele instituţii închise, dar s-au adaptat şi şi-au mutat activitatea online
  • Spectacolele online au mai mulţi spectatori, dar emoţia nu mai e aceeaşi
  • Unele teatre şi-au anulat proiectele, turneele, iar impactul economic ar putea fi destul de mare
Urmărește
202 afișări

Puţine domenii de activitate au rămas neafectate de epidemia de coronavirus. Teatrele au fost printre primele spaţii închise. Dar au putut continua activitatea online, aşa că nu au pierdut de tot conexiunea cu publicul.

Catinca Nistor, director Teatrul Bulandra: De la începutul lunii aprilie, am început să difuzăm spectacole din arhivă de mare succes.

Maria Rotar, director adjunct Teatrul Excelsior: Avem o serie de podcasturi, o serie de lecturi pentru copii.

Deşi la spectacolele online au acces mai mulţi oameni decât ar fi încăput într-o sală de teatru, ceva parcă lipseşte...

Maria Rotar: Magia teatrului nu cred că o poate trăi nimeni decât în sala de spectacol.

Noi, înainte în sală ne luam feedback-ul din cum respirau oamenii sau cum scârţâiau scaunele sau cum oftau. Acum e foarte complicat, fiindcă nu ştim, nu există partea asta de a interacţiona prin intermediul unui telefon, spuneSerin Jemma, actriţă.

Adevărata lovitură pentru teatre sunt însă turneele anulate.

Catinca Nistor: încă nu ne dăm seama dacă vom prinde din urmă, dacă vor rămâne producţii care nu vor mai putea fi făcute.

Dar lumea artei nu are limite, iar când lucrurile se vor aşeza, vei găsi acelaşi sentiment şi aceeaşi emoţie în sălile de spectacol.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici