Facebook interzice reclamele Signal

  • Signal este aplicaţia cu cea mai mare creştere de utilizatori în 2021
  • Reclamele lor au fost interzise pe Facebook şi Instagram
  • Signal a vrut să demonstreze cât de multe date colectează platformele lui Zuckenberg
  • Signal este o aplicaţie de mesagerie, concurentă directă a Whatsapp - proprietate a Facebook
Urmărește
611 afișări
Imaginea articolului Facebook interzice reclamele Signal

Facebook interzice reclamele Signal

Ai tot auzit de schimbări în felul în care aplicaţile colectează date despre tine pentru a-ţi trimite reclame care te interesează. Dacă nu erai conştient de asta, aplicaţia de mesagerie SIGNAL a vrut să-ţi arate exact ce consecinţă au aceste date colectate.
 
Intenţia lor l-a supărat pe Mark Zuckeberg care le-a şi interzis.
 
Dorinţa celor de la Signal era de a face o campanie agresivă de conştientizare a colectărilor de date prin reclame cu destinaţie specifică, iar ele erau personalizate în funcţie de utilizatorul care le citea. Tot ce făcea reclama era să-ţi explice de ce îţi apare ţie.
 
Signal nu colectează date de la utilizatorii săi, dar le folosea pe cele colectate de Facebook pentru a personaliza reclama. Supăraţi ca şi cum le-a fost dezvăluit ingredientul secret, Facebook a interzis aceste reclame pe platformele lor.
 
Signal îi acuză de ipocrizie într-o postare oficială pe site-ul lor şi spune că "Facebook este mai mult decât dispus să vândă vizibilitate în viaţa oamenilor, cu excepţia cazului în care este vorba de a le spune oamenilor despre modul în care sunt utilizate datele lor."   
 
 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici