- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (01.08.2019, 09:29)
- Stelian Turlea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O carte pe zi: "Primul an de marketing", de Petre Barbu
"O carte despre destine, branduri, pasiune, multinaţionale, muncă şi despre românii abia ieşiţi dintr-o dictatură, căutându-şi libertatea de a alege".
Urmărește
282 afișări
O carte pe zi: "Primul an de marketing", de Petre Barbu
Petre Barbu este un scriitor foarte bun, dar cum nu se poate trăi din scris şi trebuie să aibă o meserie, este şi ziarist, senior-editor la revista Forbes România. Scrie despre media&advertising de peste 20 ani. A publicat mai multe romane şi piese de teatru, penmtru care a obţinut de două ori premkiul de dramaturgie UNITER, iar în 2013 volumul "Primul an de publicitate", cu 13 interviuri cu primii antreprenori români care au fondat primele agenţii de publicitate în România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Cum a ajuns Crin Antonescu să fie candidatul comun al partidelor proeuropene la Preşedinţie
-
Crin Antonescu, despre eventuala preluare de către Bolojan a preşedinţiei interimare: Nu ar fi rău
-
Germania investighează breşele de securitate după tragedia de vineri
Acum, după publicitate, vine marketingul, alt domeniu în care Petre Barbu deschide porţi. Cum s-a spus, "Primul an de marketing" este o carte care încearcă să recupereze o mică parte din istoria recentă a României.
Marketingul este esenţial pentru dezvoltarea pieţei, a afacerilor şi a economiei, este un motor al dezvoltării societăţii, în ansamblu. Petre Barbu i-a înţeles importanţa şi a intervievat 14 dintre cei mai importanţi oameni de marketing din România, cu o experienţă dobândită începând cu anii ’90. Aceştia sunt primii români care au muncit în marketing. Majoritatea acestora au fost angajaţi de primele multinaţionale care au venit în România.
"Este o carte despre destine, branduri, pasiune, multinaţionale, muncă şi despre românii abia ieşiţi dintr-o dictatură, căutându-şi libertatea de a alege - precizează autorul. Este o carte despre dragostea de branduri, cum au fost lansate, cum au crescut, cum s-au dezvoltat, cum au suferit alături de oameni".
Cartea cuprinde interviuri cu: Mihaela Ungar (Colgate-Palmolive), Aneta Bogdan (Connex), Lucian Neacşu (Coca-Cola), Magda Niculescu (Procter&Gamble), Alexandra Gătej (Unilever), Paul Markovits (Procter&Gamble), Mihai Albu (Pepsi), Dan Oprescu (Unilever), Eusediu Margasoiu (Pepsi), Mihai Ghyka (Bergenbier), Cotiso Hanganu (Flamingo Computer), Mircea Stăiculescu (Procter&Gamble), Narcis Horhoianu (Procter&Gamble), şi Sorin Blaga (Philip Morris).
Temele de discuţie: Cum aţi ajuns să lucraţi în marketing? Cum şi unde aţi învăţat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te mânca în anii '90? Lucrul cu echipele de atunci. Mentorii şi oamenii care v-au marcat în acei ani. Campanii realizate în acei ani. În ce consta, în fapt, munca dvs în marketingul acelor ani? Cum era piaţa românească? Cum erau consumatorii? Relaţiile cu agenţiile de publicitate şi cu media existente în acei ani. Cum erau reţelele de distribuţie? Dar bugetele de marketing? Ce obiective profesionale aveaţi atunci? Succese şi insuccese.
O carte foarte utilă celor care lucrează în industria de marketing, publicitate şi comunicare din România şi studenţilor şi cadrelor universitare din facultăţile economice şi de profil.
"Primul an de marketing - declara Petre Barbu într-un interviu - cuprinde fapte exemplare de viaţă, poveşti care nu sunt construite după scenarii hollywoodiene, nu au un final. Ştiu că este o lucrare incompletă, că poate produce multe frustrări în lumea publicităţii şi, mai ales, în lumea marketingului. Dar consider că este un început".
Petre Barbu - "Primul an de marketing". Editura Integral, colecţia Librăria de afaceri. 330 pag.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
El este Alexandru, tânărul de 26 de ani mort în accident, fără să aibă vreo vină! Iubita lui e în stare gravă
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe