- Home
- Cultură-Media
- CLUJ-NAPOCA, (08.09.2014, 13:44)
- Dana Pasca , Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O împreunare de mâini stilizată - logo-ul Clujului în competiţia pentru Capitală Culturală Europeană
Logo-ul campaniei "Cluj-Napoca - Capitală Culturală Europeană 2021", desemnat în urma unui concurs, este o împreunare de mâini, stilizată, realizată prin linii grafice colorate de către o absolventă de Arte Plastice, fiind inspirată de sloganul "East of West".
Urmărește
509 afișări
O împreunare de mâini stilizată - logo-ul Clujului în competiţia pentru Capitală Culturală Europeană (Imagine: Vasile Magradean/Mediafax Foto)
Directorul Asociaţiei "Cluj - Capitală Culturală Europeană 2021", Florin Moroşanu, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că, în perioada 6 iunie - 14 august, a fost organizat concursul pentru pachetul de identitate vizuală pentru conceptul de candidatură "Cluj-Napoca - Capitală Culturală Europeană 2021", fiind primite 79 de propuneri.
"La final, juriul a ales o singură lucrare, care se detaşează prin subtilitatea şi coerenţa cu care încorporează elementele oraşului, reuşind să fie o imagine puternică. Proiectul câştigător, al mâinilor împreunate care construiesc ceva, în care se regăseşte şi sloganul «East of West», aparţine unei clujence, absolventă a Universităţii de Artă şi Design (UAD), care va primi un premiu de 35.000 de lei", a spus Moroşan.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
WSJ: Rusia este suspectată de trimiterea de dispozitive incendiare în avioanele care aveau destinaţia SUA şi Canada
-
Greva de la Boeing, încheiată cu o victorie uriaşă pentru angajaţi
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
Câştigătoarea concursului, Camelia Ştefania Imbuzan, a declarat, la rândul său, că a realizat conceptul în termen de o săptămână.
"A fost o plăcere să lucrez la concept, am realizat semnele grafice ale acestuia, cu elemente care compun din linii sintagma «East of West», apoi forma oraşului ca fostă cetate, în care apar ca şi culori acoperişurile din zona centrală, apoi cerul şi iarba. Semnul final reprezintă o împreunare de mâini, care simbolizează faptul că împreună trebuie să ridicăm acest oraş la standardele europene", a spus Imbuzan.
Ea are 32 de ani, a absolvit Universitatea de Arte şi Design (UAD) din Cluj-Napoca şi lucrează ca director de creaţie la o companie de publicitate.
Sociologul Vasile Dâncu, membru al juriului concursului, a declarat, la conferinţa de presă, că s-a dorit ca noul concept "să aibă originalitate pentru Cluj-Napoca şi pentru Europa".
"Vrem ca acest logo să fie un steag fluturat peste cetate", a spus Dâncu.
Juriul concursului a fost format din Ioan Sbârciu, preşedinte al Senatului Universităţii de Arte şi Design (UAD) din Cluj-Napoca, sociologul Vasile Dâncu, Timotei Nădăşan, István Szakáts, Cătălin Ştefănescu, Camil Tulcan, Bencze László şi Willy Cristea. Publicul a avut ocazia să voteze online pentru lucrările depuse.
Concursul oficial de desemnare a oraşului din România care va deţine titlul de Capitală Culturală Europeană în 2021 va avea loc în 2015-2016, alte opt oraşe din România anunţându-şi intenţia de a candida, pe lângă Cluj-Napoca.
Citeşte şi:
Logo-ul Aradului în competiţia Capitală Culturală Europeană, promovat pe clădiri şi poduri - FOTO
Citeşte şi:
Bucureştiul vrea să fie Capitală Culturală Europeană în 2021. Ce alte oraşe din ţară mai sunt în competiţia naţională
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Gigi Becali și-a băgat ginerele în anchetă după dezvăluirile din CANCAN! Milionarul i-a întocmit rechizitoriul monden lui Mincu și…
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe