CNA va recomanda radiodifuzorilor să susţină campania antidiscriminare a CNCD

Publicat: 16 03. 2016, 07:18
Actualizat: 08 04. 2016, 15:27

În şedinţa publică de marţi, CNA a decis elaborarea unui text de recomandare care va fi trimis radiodifuzorilor în scopul susţinerii campaniei de promovare cu privire la problematica discriminarii în România, prin difuzarea spotului TV şi radio „Copiii nu vad diferenţe acolo unde ele nu există”.

CNDC a trimis spoturile campaniei către CNA, care au fost vizionate de membrii, în cadrul şedinţei.

Spotul a fost realizat în cadrul proiectului „Îmbunătăţirea măsurilor antidiscriminare la nivel naţional prin participarea largă a specialiştilor şi a societăţii civile”, potrivit adresei trimise la CNA.

Conform articolului 142 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, „Mesajele noncomerciale nu se includ în calculul duratei legale alocate publicităţii şi trebuie să respecte următoarele condiţii cumulative: a) difuzarea mesajelor să fie gratuită, fără obligaţie de contrapartidă directă sau indirectă; b) mesajele să fie grupate şi separate de alte mesaje publicitare şi identificate între coperte cu menţiunea «Mesaj/ mesaje de interes public»; c) mesajele să nu conţină nicio referire de natură comercială; siglele sponsorilor pot fi prezentate numai în apeluri caritabile la sfârşitul spotului şi nu trebuie să depăşească durata cumulată de trei secunde”.

Spoturile pot fi vizionate pe pagina: http://nediscriminare.ro/multimedia_ro.