- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (20.08.2015, 12:57)
- Andrei Mazurchievici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Aproape 20% dintre românii din mediul urban utilizează televizoarele inteligente
Aproape 20% dintre românii din mediul urban au auzit de televizoarele inteligente şi le utilizează deja, în timp ce 70% dintre adolescenţii cu vârste între 15 şi 17 ani şi-ar dori un smart TV, potrivit unui studiu al companiei GfK România privind utilizarea noilor tehnologii digitale.
Urmărește
159 afișări
STUDIU: Aproape 20% dintre românii din mediul urban utilizează televizoarele inteligente (Imagine: Publimedia / Shutterstock)
Televizoarele inteligente sunt cele mai cunoscute şi au cel mai mare grad de adopţie.
Următoarele clasate, serviciile de stocare în cloud sunt utilizate de aproape 10% dintre românii din mediul urban, dar procentul creşte la 25% pentru cei între 18 şi 24 de ani.
Pe locul al treilea în top se situează plăţile realizate de pe mobil, însă doar aproximativ 1 din 20 de români din mediul urban realizează plăţi "în mişcare", însă de trei ori mai mulţi şi-ar dori să o facă. Utilizatorii se dublează în rândul tinerilor între 18 şi 24 de ani.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
Rezistenţa cea mai mare în utilizare este întâlnită tot în rândul plăţilor de pe mobil (18%), dar şi în rândul autentificării biometrice (18%). Puţin peste două procente au folosit până în prezent acest tip de autentificare, în vreme ce 14% ar folosi-o, iar aproape două treimi nici nu au auzit de ea.
După smart TV, produsul care se bucură de cea mai mare popularitate în perioada aceasta este smartwatch. În rândul utilizatorilor de internet din mediul urban, gradul de utilizare pentru ceasurile inteligente este sub 2%. Totuşi, 34% dintre cei chestionaţi şi-ar dori un astfel de dispozitiv.
"Ceasurile inteligente şi accesoriile pentru fitness şi sport au crescut în importanţă în România în utlimele luni, drept urmare începând din aprilie 2015 am început monitorizarea vânzărilor lor lunar în panelul nostru de retail. Desigur, piaţa este încă la început şi există potenţial de dezvoltare pe toate canalele de vânzare", a declarat Ileana Tîlvan, Head of Digital, Retail and Technology Client Service.
Studiul a fost realizat de GfK România pe un eşantion de 573 de respondenţi din mediul urban, cu vârsta de peste 15 ani, în perioada 27 aprilie - 15 mai. Metoda folosită este cea a interviurilor faţă în faţă şi are o marjă de eroare de +/-3%.
GfK România este prezentă pe piaţa din România de peste 14 ani. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 16,2 milioane euro. Activităţile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Choices şi Consumer Experiences.
Citeşte şi: STUDIU: Utilizarea telefoanelor inteligente modifică interacţiunea dintre creier şi degetul mare
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: STUDIU: Utilizarea telefoanelor inteligente modifică interacţiunea dintre creier şi degetul mare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe