- Home
- Cultură-Media
- (02.01.2013, 07:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate
Jucătorii din industria de advertising şi-au redus estimările privind cheltuielile cu publicitatea la nivel global pe fondul recesiunii din Europa şi al situaţiei fiscale dificile din SUA, însă în pofida incertitudinilor, oportunităţile de dezvoltare pe pieţele emergente nu lipsesc, scrie adage.com. În continuare sunt prezentate zece lucruri despre piaţa globală de publicitate, dar şi estimări privind evoluţia industriei de advertising în următorii ani.
Urmărește
474 afișări
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate (Imagine: Shutterstock
1. Piaţa de publicitate are o valoare de 500 miliarde de dolari. Potrivit estimărilor Group M, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, cheltuielile cu publicitatea la nivel global au fost în acest an mai mari de 500 miliarde de dolari. ZenithOptimedia, divizia de media a grupului Publicis, estimează însă că industria de media va depăşi acest prag în 2013.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Elon Musk se implică tot mai mult în conflictele globale: După discuția cu Zelenski și Trump, miliardarul s-a întâlnit într-o locație secretă cu ambasadorul Iranului la ONU
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
2. Creşterea pieţei de publicitate a fost în 2012 de 3,9%, iar pentru 2013 estimarea se menţine.
3. Cheltuielile cu publicitate la nivel global au atins cel mai ridicat nivel din istorie.
Magna Global, parte a grupului de comunicare Interpublic, estimează că sumele investite în publicitate vor atinge anual, ce puţin până în 2017, un nivel record.
4. Evoluţia cheltuielilor cu publicitatea variază foarte mult în funcţie de regiune. În zona Asia/Pacific şi în America Latină sumele investite în advertising au explodat, pe fondul dezvoltării industriei de publicitate din pieţele emergente. ZenithOptimedia prognozează că sumele investite în publicitate în SUA nu vor atinge nivelul din 2007 înainte de anul 2015. În Europa de Vest cheltuielile cu publicitatea ar putea creşte uşor anul viitor.
Citeşte articolul întreg despre aspectele de reţinut cu privire la piaţa globală de publicitate pe www.zf.ro.
Citește pe alephnews.ro: Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46