- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Angajaţii Ryanair, despre condiţiile DRACONICE pe care le impune angajatorul irlandez: Întoarcerile nu sunt plătite ... nu eşti plătit pentru această muncă
În cadrul unui articol al publicaţiei britanice The Sun, mai mulţi angajaţi ai companiei Ryanair descriu adevăratele condiţii, de multe ori draconice, pe care le impune angajatorul irlandez, scrie Business Magazin.
Ryanair dezvăluie modalităţile prin care operatorul îşi reduce costurile: „Mi-am plătit uniforma, pregătirea şi masa”
Potrivit însoţitorilor de zbor citaţi de The Sun, ei ar fi supuşi la pedepse disciplinare dacă nu întâmpină anumite ţinte de vânzări şi sunt deseori încurajaţi să îi convingă pe pasageri să facă achiziţii în timpul zborului.
Luna trecută, Sun Online a descris cum membrilor echipajului unei aeronave Ryanair li s-a impus să vândă cel puţin opt bilete răzuibile în fiecare zi, altfel vor fi sancţionaţi. Într-o notă informativă publicată de echipaj în luna martie, un supraveghetor avertiza: „Dacă aceiaşi membri ai echipajului nu îşi îndeplinesc ţintele zilnice de vânzări, se vor întâlni cu supervizorul lor şi vor fi întreprinse acţiuni în acea direcţie.”
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în Rusiei
-
Donald Trump a făcut o numire importantă în consiliul DOGE condus de Elon Musk
-
Avertismentul ministrului german al Apărării: Berlinul trebuie să fie pregătit pentru „războiul hibrid” al Rusiei
Un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat: „Nu există presiunea de a face vânzare la bordul aeronavelor”. Membrii echipajului sunt recompensaţi să vândă produse auxiliare la bordul aeronavelor cu bonusuri de vânzare.”
Membrii echipajului au mai declarat că sunt angajaţi prin intermediul unor agenţii externe de recrutare, lucru care se traduce prin faptul că au contracte cu zero ore lucrătoare, fără siguranţa legată de cât de mult sau cât de puţin muncesc. Un pilot a declarat pentru publicaţia The Mirror: „Salariul de început este foarte scăzut prin comparaţie cu cel practicat în cadrul altor companii aeriene şi creşte pe măsura numărului de ore de zbor. Există o problemă care ţine de siguranţă fiindcă dacă eşti căpitan sau prim-ofiţer pe un astfel de contract, te încurajează să mergi la muncă indiferent dacă eşti bolnav, de pildă, fiindcă vrei să fii plătit în continuare.”
Un însoţitor de zbor a declarat pentru forumul dedicat carierei al Indeed: „Când eşti la sol nu eşti plătit, astfel că, în perioada unei greve, când te afli în aeronavă la sol, împreună cu pasagerii nemulţumiţi, nu eşti plătit pentru această muncă.”
„Întoarcerile nu sunt plătite - totuşi trebuie să faci igienizarea, controalele de securitate, îmbarcarea şi coborârea din aeronavă şi nu eşti plătit pentru această muncă.”
Citeşte continuarea pe Business Magazin
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO