„Fiind prezenţi în întreaga lume şi devenind o echipă multinaţională, cu atât mai mult preţuim originile noastre: am alăturat cu mândrie brandului Bitdefender şi am promovat pe tot mapamondul elemente din istoria poporului român. Implicarea noastră în campania de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achiziţia operei lui Brâncuşi este una firească fiecărui cetăţean, fiecărei echipe care simte româneşte, respectă valorile culturale autohtone şi se implică în cauzele comunităţii din care face parte”, a declarat Florin Talpeş, CEO al Bitdefender.
Achiziţia operei lui Constantin Brâncuşi se poate face printr-un efort al statului român şi al cetăţenilor: suma de cinci milioane de euro a fost alocată deja de Guvern şi e nevoie ca şase milioane de euro să fie colectate prin intermediul contribuţiilor voluntare ale persoanelor private şi cele juridice, până, cel târziu, pe 30 septembrie 2016, arată un comunicat al companiei.
Opera „Cuminţenia Pământului” a fost realizată de Constantin Brâncuşi în anul 1907 şi aparţine patrimoniului cultural naţional, în categoria Tezaur.
Citeşte şi: SoNoRo Conac: Concerte dedicate încurajării strângerii de fonduri pentru „Cuminţenia pământului”
Citeşte şi: Vicepremierul Vasile Dîncu, despre Cuminţenia Pământului: Nu ştiu dacă subscripţia publică a fost cea mai inspirată formă
Citeşte şi: Comisia de cultură a Camerei: Guvernul, obligat să plătească diferenţa pentru Cuminţenia Pământului
Citeşte şi: Premierul Dacian Cioloş, despre Cuminţenia Pământului: Procesul de subscripţie publică încă nu este finalizat. Vom intensifica activitatea
Citeşte şi: Isărescu: Să se cumpere Cuminţenia Pământului din cei 80% din profit pe care BNR îi dă către buget