- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.08.2011, 14:46)
- Thomas Dinca , Thomas Dinca ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Boc: Guvernul ia în calcul construirea unor tronsoane ale autostrăzii Transilvania prin parteneriat public-privat
Guvernul ia în calcul construirea unora dintre tronsoanele autostrăzii Transilvania prin parteneriat public-privat (PPP), deoarece fondurile publice destinate proiectelor de infrastructură nu sunt nelimitate, a declarat, joi, premierul Emil Boc.
Urmărește
674 afișări
Boc: Guvernul ia în calcul construirea unor tronsoane ale autostrăzii Transilvania prin parteneriat public-privat (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
"Tronsonul de la Gilău la Mihăieşti va fi scos imediat la licitaţie, de asemenea se reia proiectarea pentru scoaterea la licitatie a tronsonului Târgu Mureş-Câmpia Turzii. Pentru restul tronsoanelor, de la Braşov la Târgu Mureş, nu excludem procedura parteneriatului public-privat, este una dintre soluţiile la care ne gândim pentru a putea să le finalizăm, deoarece banii publici nu sunt nelimitaţi", a spus Boc, la postul public de radio.
Costul de construire a autostrăzii Transilvania va fi redus la 6,9 milioane euro/km, cu circa 50% mai puţin, iar compania Bechtel va mai lucra doar pe două tronsoane, statul fiind liber să liciteze celelalte şase sectoare de drum, a anunţat, miercuri, la Guvern, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Dronele ucrainene au atacat o zonă în care se află baza de bombardiere strategice a Rusiei
-
Incendiu violent în Los Angeles: 30.000 de oameni au fost evacuaţi
-
NATO trimite 10 nave în Marea Baltică pentru a păzi cablurile submarine
Proiectul autostrăzii Transilvania a fost împărţit în 8 tronsoane de construcţie. Lucrările nu au fost începute pe 6 dintre ele, însumând 297 de kilometri, respectiv Braşov-Făgăraş (53 km), Făgăraş-Sighişoara (52 km), Sighişoara-Ogra (56 km), Ogra-Câmpia Turzii (36 km), Cluj Vest-Mihăileşti (24 km) şi Mihăileşti-Suplacu de Barcău (76 km).
Proiectul Autostrada Transilvania a început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde euro, pentru construcţia unui traseu de 415 kilometri, dar porţiunea construită până în prezent cu finanţarea statului, la şapte ani de la lansarea proiectului, depăşeşte cu puţin 10% din traseul total.
Până în prezent au fost contruiţi doar 52 km din autostradă, iar lucrările sunt oprite de la începutul anului, din lipsă de fonduri.
Citește pe alephnews.ro: Meta a decis să elimine utilizarea „fact-checking-ului” independent pe Facebook și Instagram. Ce influență are această decizie asupra social media
Citește pe www.zf.ro: Şi iată că iese la iveală preţul Schengenului: Gazele din Marea Neagră vor merge în Austria şi Germania
Citește pe www.zf.ro: Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Orașul din România în care va ninge 4 zile fără oprire, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Nu e un banc! Ce bacșișuri au ajuns să lase IT-iștii din Cluj-Napoca în restaurante și în baruri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe