Ce spun reprezentanţii Renault despre viitorul Dacia

Dacia a venit în cadrul Salonului Auto de la Paris cu trei modele noi, şi anume noile generaţii de Logan, Sandero şi Sandero Stepway, fiind pentru prima dată în cadrul unui salon internaţional în care fracezii decid ca marca românească să vină cu cel mai mare număr de noutăţi.

Urmărește
872 afișări
Imaginea articolului Ce spun reprezentanţii Renault despre viitorul Dacia

Ce spun reprezentanţii Renault despre viitorul Dacia (Imagine: Mihai Dascalescu/Mediafax Foto)

Mai mult, cele trei noi modele au fost prezentate alături de Lodgy, Dokker şi Dokker Van, lansate în prima parte a anului, astfel că Dacia s-a prezentat la Paris drept marca europeană cu cea mai tânără gamă, cel mai "vechi" model fiind SUV-ul Duster, lansat în 2010 la Geneva.

Standul Dacia a fost încă de la primele ore urmărit de presa franceză, canalul TF2 prezentând încă de la ora şase dimineaţa imagini cu modelele expuse, Dacia fiind cea de-a doua marcă prezentată după Peugeot.

"Prin lansarea a cinci noi modele într-un singur an am urmat strategia mărcii Dacia. Nu a fost nicio grabă. Mai mult, nu trebuie să uităm că cei de la concurenţă nu dorm, iar coreenii au o rapiditate foarte mare în a lansa noi modele", a spus Jean-Christophe Kugler, preşedintele Automobile Dacia. El a subliniat că pentru a lansa un nou model este nevoie de cinci ani.

În cadrul prezentării, Carlos Tavares, directorul operaţional al grupului Renault, a subliniat că odată cu lansarea noii generaţii a Sandero şi Logan, modelele Dacia sunt "smart buy" şi nu low-cost, acestea fiind echipate acum cu tehnologii moderne precum pilot automat sau sistem de navigaţie, echipări care nu se regăseau pe generaţia anterioară.

Citeşte continuarea materialului pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici