- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (20.05.2018, 14:39)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Chevron testează în Europa şi în România marca de lubrifianţi pentru sarcină mare Texaco Delo
Chevron Lubricants a lansat Texaco Delo - marca industrială şi comercială a companiei americane - pentru toate pieţele europene, România fiind a şasea ţară în topul pieţelor-ţintă.
Urmărește
246 afișări
Chevron testează în Europa şi în România marca de lubrifianţi pentru sarcină mare Texaco Delo (Imagine: texacodelo.com)
Chevron, care funcţionează sub marca master Texaco în Europa, a făcut modificări pentru a alinia divizia europeană de lubrifianţi pentru sarcină mare cu marca Delo globală utilizată în prezent în America de Nord şi Centrală, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa.
„Marca Texaco Delo nu se aplică doar uleiurilor de motor pentru sarcină mare, de pe pieţele on şi off-highway, ci şi altor linii de produse, aducând uleiurile de motor, lichidele pentru grupuri motopropulsoare, lichidele pentru transmisii finale, unsorile şi lichidele de răcire cu durată de viaţă prelungită sub o singură marcă, pentru prima dată. România este a şasea ţară din Europa în care se lansează această gamă”, au anunţat, la Bucureşti, reprezentanţii companiei americane.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Lansarea Texaco Delo în Europa va permite companiei să valorifice expertiza globală din activitatea permanentă cu producătorii originali de echipamente (OEM) de la nivel internaţional, parteneri din cadrul reţelei de distribuţie şi consumatori finali pentru dezvoltarea produselor şi serviciilor noi şi existente.
James Welchman, manager de marketing pentru regiunea EMEA la Chevron a declarat: „Deoarece tot mai mulţi producători originali de echipament şi clienţi internaţionali necesită acces la produse de înaltă calitate la nivel mondial, este tot mai important ca Chevron să alinieze lubrifianţii comerciali într-o marcă recunoscută la nivel global. Texaco Delo va facilita o astfel de aliniere, oferind clienţilor şi partenerilor beneficiul unei game complete de produse oriunde în lume. Obiectivul nostru este să optimizăm performanţa vehiculului clientului pentru a ajuta la minimizarea costurilor de funcţionare, îmbunătăţirea durabilităţii componentelor, maximizând astfel fiabilitatea vehiculului. Toţi producătorii originali de echipamente, dar şi clienţii la nivel global ar dori să poată cumpăra acelaşi produs în toate regiunile, astfel că - unde este necesar şi posibil - vor fi introduse formule globale. Oferta Texaco Delo înseamnă că şi clienţii europeni beneficiază de puterea şi fiabilitatea mărcii Texaco, precum şi de integritatea şi dovezile de performanţă ale familiei de produse Delo”.
Delo este o marcă cu un patrimoniu bogat şi a fost primul ulei de motor multigrad de succes dezvoltat în lume, lansat în 1953. Este - potrivit specificaţiilor tehnice – „primul ulei de motor pentru sarcină grea care respectă specificaţiile intervalului prelungit de drenaj API CH-4, Cummins CES 20076 şi Mack EO-M Plus, din 1998 şi mai recent şi primul brand care lansează uleiul cu emisii reduse (API CJ-4) formulat pentru a proteja motoarele diesel ce utilizează niveluri de sulf până la 5.000 ppm în combustibilul diesel”.
Produsele Delo sunt proiectate pentru vehicule cu sarcină mare, care funcţionează în toate industriile majore, inclusiv transport comercial, logistică, construcţii, minerit, agricultură şi producţia de energie. „Acestea sunt formulate special şi testate riguros pentru a îndeplini solicitările intense în funcţionare pentru cea mai bună fiabilitate şi durabilitate posibilă”, se mai menţionează în specificaţiile tehnice ale produsului.
Referitor la programul de testare pe teren ce se va implementa pentru Europa, Shawn Whitacre, Senior Staff Engineer la Chevron, a declarat: „Produsele Delo sunt testate în întreaga lume, atât la utilizarea zilnică, cât şi ca parte a programelor proprii de dezvoltare. Europa şi producătorii europeni de echipamente originale vor continua să devină o parte şi mai semnificativă a acestui program. Noile planuri pentru piaţa europeană includ: testarea OEM europeană - Delo 400 ZFA SAE 5W-30; testarea validării motorului - Delo 400 XLE SAE 10W-30; noul parc auto de camioane Daimler - Delo 400 ZFA SAE 5W-30; exploatare minieră de suprafaţă - Delo 400 MGX SAE 15W-40; teste comparative privind economia de combustibil în Marea Britanie – Delo 400 XLE HD 5W-30”.
„Familia de produse Delo este bine adaptată la nevoile din sectoarele agricol şi industrial. În utilizări nerutiere, cum sunt cele agricole şi industriale, durabilitatea echipamentului este esenţială şi linia noastră Delo a fost dezvoltată având în centrul atenţiei protecţia împotriva uzurii şi controlul depunerilor pe pistoane. Pe aceste pieţe, este de asemenea important să selectaţi gradul de vâscozitate care se potriveşte cu cerinţa OEM pentru utilizarea şi clima de exploatare care este cea mai potrivită. Utilizările agricole şi industriale vor beneficia, de asemenea, de stabilitatea oxidativă robustă la înaltă temperatură oferită de Delo, care permite uleiului să reziste la solicitările acestor motoare care lucrează din greu, fără a se defecta în limitele recomandate”, a mai spus oficialul.
Citeşte şi: HARTA TERMOFICĂRII: 13 judeţe sunt total debranşate de la sisetemele centralizate. Care sunt motivele
Citeşte şi: DISPUTELE COMERCIALE: China acceptă să importe mai multe bunuri şi servicii din Statele Unite
Citeşte şi: Ministerul Finanţelor amană cu încă trei luni dotarea magazinelor cu case de marcat electronice
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:58
Banca Naţională a României lansează monede comemorative dedicate Bisericii Stavropoleos
-
astăzi, 10:47
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului