- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (06.02.2022, 14:30)
- Andrei Şerbănescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Comportamentul consumatorilor se va schimba radical în 2022
Consumatorii vor evolua dincolo de nevoia de a cumpără în acest an, devenind mai conştienţi de cheltuielile lor şi căutând alternative pentru a achiziţiona bunuri în moduri mai puţin tradiţionale, a declarat firma de cercetare de piaţă Euromonitor International, potrivit Wall Street Journal.
Urmărește
3013 afișări
Comportamentul consumatorilor se va schimba radical în 2022
Raportul anual de tendinţe al companiei, citat de ZF, prezice modul în care consumatorii se vor schimba anul acesta şi maniera în care companiile vor fi nevoite să răspundă la aceste schimbări. Iată 10 schimbări care, potrivit Euromonitor Internaţional, vor modela atitudinea consumatorilor în 2022:
Schimbările climatice capătă o atenţie deosebită
Conferinţa COP26 i-a făcut pe cosumatori să se gândească la acţiunile lor zilnice în legătură cu schimbările climatice. Oamenii caută să reducă risipa de alimente, să reducă utilizarea plasticului şi să recipleze mai mult. 67% dintre consumatorii chestionaţi de Euromonitor au declarat că încearcă zilnic ca atitudinea lor să aibă un impact benefic asupra mediului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump cere Curții Supreme din SUA să suspende legea ce ar interzice TikTok-ul
-
Se întoarce obligativitatea purtării măştilor în mai multe spitale din Ţara Galilor
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / SUA trimite noi ajutoare militare Ucrainei / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
-
„Părintele fondator al AI” crede că tehnologia ar putea duce la dispariţia oamenilor în 10 ani
Persoanale în vârstă îşi optimizează viaţa digitală
Pandemia a forţat mulţi oameni să-şi ajusteze comportamentul, cum ar fi realizarea cumpărăturilor online pentru prima dată. Această tendinţă a fost deosebit de populară în rândul seniorilor şi, potrivit statisticilor, va continua să facă parte din traiul acestei categorii de vârstă.
Găsirea unor soluţii alternative pentru lanţul de aprovizionare
Lipsa produselor şi întreruperile i-au determinat pe consumatori să folosească servicii de abonamente sau să cumpere la mâna a doua pentru a găsi ceea ce îşi doresc. Companiile trebuie să se adapteze acestor indivizi oferind alternative la o gamă mai largă de articole.
Preluarea controlului asupra finanţelor
Instabilitatea pandemiei a făcut ca mulţi consumatori să devină mai conştienţi de finanţele lor şi să experimenteze prin diverse investiţii, cum ar fi criptomonedele. Companiile ar trebui să ofere modalităţi de a educa consumatorii cu privire la serviciile lor financiare sau de a face produsele mai accesibile prin reducerea taxelor.
Prioritizarea valorilor şi obiectivelor personale
34% dintre oamenii care au făcut parte din sondaj au preferat să cheltuiască bani pe experienţe, nu pe produse în sine, spre deosebire de 27% în 2015. Companiile trebuie să abordeze schimbarea devenind flexibile la ceea ce îşi doresc consumatorii, indiferent dacă aceştia încă lucrează sau sunt în căutarea unei noi oportunităţi profesionale.
Metaversul trece de la experiment la realitate
Consumatorii care au fost forţaţi să îşi desfăşoare viaţa online prin chat-uri video îşi schimbă acum comportamentul pentru a se implica în lumi şi comunităţi digitale. Concertele virtuale, vânzările de NFT-uri şi construirea avatarurilor digitale sunt comportamente pe care consumatorii le folosesc şi de care marile companii încep să se lovească din ce în ce mai des.
Secondhand-ul pierde stigmatizarea
Cumpărarea articolelor la mâna a doua nu mai este stigmatizată. A devenit o opţiune căutată de consumatorii care doresc să aibă articole unice sau care fac cumpărături cu buget redus. Companiile ar trebui să răspundă acestei cereri adresându-se consumatorilor care doresc să cumpere versiuni mai vechi de articole.
Locuitorii oraşului optează pentru avantajele suburbane şi rurale
Oamenii care au rămas în oraşe şi nu au fugit în suburbii în timpul pandemiei îşi doresc acum câteva dintre avantajele de a trăit în afara oraşului, cum ar fi accesul la spaţii verzi. Alţii doresc mai multe servicii mai aproape de casele lor, mulţi lucrând încă de la distanţă.
Îngăduinţă în îngrijirea de sine şi fericire
56% dintre consumatori se aşteaptă să fie mai fericiţi în următorii cinci ani. Pentru a ajunge la acea „nirvană”, oamenii cumpără produse care le ajută mintea şi corpul, cum ar fi produse de canabis sau cursuri de meditaţie. Experienţele de cumpărături personalizate care pot prezice nevoile unui consumator vor deveni o componentă cheie pentru a ajunge la aceşti oameni.
Abordări hibride ale socializării
Pe măsură ce pandemia continuă, consumatorii devin fragmentaţi: cei care doresc să se întoarcă la viaţa lor normală şi să se angajeze în activităţi sociale şi cei care rămân precauţi. Aceasta înseamnă că posibilităţile hibride, cum ar fi vizitele digitale sau renunţarea la taxele anuale, pot răspunde nevoilor diferiţilor consumatori. Produsele şi serviciile trebuie să devină mai diverse pentru a servi această bază de consumatori împărţită.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Specialiștii britanici au realizat un plan alimentar pentru ultimele zile din an. Cum rămâi fresh până în 2025?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
BREAKING! Încă o dramă pentru familia celor trei români morți pe E85! Din păcate, este vorba despre tatăl bărbatului
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe