- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum lucrează un mystery shopper, „cumpărătorul misterios“ care testează cât de amabili sunt vânzătorii
Aproape 4.000 de români se pot transforma oricând în "cumpărători misterioşi", pe una dintre puţinele pieţe care creşte în România, apărută din dorinţa companiilor de a-şi supraveghea angajaţii din vânzări.
Cum lucrează un mystery shopper, „cumpărătorul misterios“ care testează cât de amabili sunt vânzătorii (Imagine: Daniel Mihainescu/Mediafax Foto)
La ora 10.15, Cristi, 41 de ani, intră pe uşa unui showroom auto din Bucureşti. A venit aici cu o ţintă bine stabilită: aceea de a testa şi poate de a cumpăra unul dintre modelele expuse de dealerul auto. Aceasta este impresia pe care i-o lasă vânzătorului care nu poate bănui că în spatele "clientului obişnuit" este un cumpărător misterios (mystery shopper) care a venit de fapt să-i testeze serviciile.
Cristi aşteaptă 1-2 minute pentru a vedea dacă unul dintre angajaţii showroomului vine să-l întâmpine şi să-l întrebe cu ce îl poate ajuta.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Bolojan: Am semnat acest protocol pentru ca România să aibă un guvern stabil într-o perioadă dificilă
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în sprijinul Rusiei
Apoi începe să pună întrebări despre performanţele maşinii de care este interesat şi chiar se programează, la sugestia vânzătorului, pentru un drive test. Vizita nu durează mai mult de câteva minute, iar toate detaliile pe care le va observa în timpul vizitei vor face parte ulterior dintr-un raport pe care îl va prezenta firmei de mystery shopping care l-a angajat ca şi colaborator.
Citeşte mai multe despre cum lucrează un mystery shopper pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO