- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia va lansa până la sfârşitul anului 2011 două noi modele bazate pe Logan
Dacia va lansa până la sfârştul anului viitor două noi modele bazate pe platforma Logan, care vor fi construite în Maroc, pentru a-şi completa prezenţa pe toate segmentele majore de piaţă, transmite Reuters, preluată de publicaţia franceză La Tribune.
Dacia va lansa până la sfârşitul anului 2011 două noi modele bazate pe Logan
"Trebuie să sosească încă două maşini. Acestea vor veni din Tanger (Maroc), unde construim o uzină, şi se bazează pe platforma Logan", a declarat directorul programului pentru automobile entry-level al Renault, Gérard Detourbet, pentru Reuters, la salonul auto de la Geneva. Grupul francez Renault este proprietarul Dacia.
Loganul construit iniţial la uzina de la Piteşti, a fost lansat în 2004, iar între timp gama a fost completată cu un break, o furgonetă, un pick-up şi o berlină compactă, Sandero, notează La Tribune.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
Ultimul membru al familiei, SUV-ul Duster, a fost prezentat la salonul auto de la Geneva, care s-a deschis joi. Modelul se adresează pieţei 4X4, însă rămâne fidel strategiei low-cost, având în vedere că preţul de comercializare începe de la 12.000 de euro în Franţa.
"Lipseşte ceva pentru vârful gamei, dar şi pentru nivelul de jos. Gama «entry» reprezintă pentru fiecare segment maşina cu cel mai bun raport calitate/preţ. Privind ţintele care pot fi atacate, ne putem imagina construirea unui autovehicul de dimensiuni reduse şi unei maşini mai mari ca Loganul. De ce nu ţintim mai sus? Pentru că avem nevoie de volume pentru rentabilitate", a precizat Detourbet.
Preţul redus al Duster se explică prin producţia în România, dar şi prin rata ridicată de reutilizare (70%) a pieselor deja folosite în cadrul alianţei Renaul Nissan. Modelul va fi construit iniţial la Piteşti, apoi în Brazilia.
Totodată, majorarea la 160.000 de unităţi a producţiei uzinei Renault Avtoframos din Moscova va permite creşterea producţiei pentru Duster la sfârşitul anului 2011, şi menţinerea celei pentru Logan şi Sandero.
"Destinaţia Duster este internaţională. Maşina a fost creată pentru Rusia, Brazilia şi ţările emergente, în care este nevoie de o maşină 4X4", a precizat directorul Renault.
"Dacă se va vinde şi în Europa, cu atât mai bine. Regiunea reprezintă cireaşa de pe tort", a adăugat el.
Înmatriculările de Logan au crescut de peste două ori în ritm anual în Franţa, în ianuarie şi februarie. Detourbet consideră, însă, că aceste performaţe sunt atipice, deoarece maşina a beneficiat de programul guvernamental de reînnoire a parcului auto.
Directorul pentru operaţiuni al Renault, Patrick Pelata, a declarat, miercuri, la Geneva, că gama Dacia ar putea ajunge la zece modele, iar procesul de dezvoltare a următorului model a început deja. El nu a exclus producţia unui model de clasă mică.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO