- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dezastrul urban din Capitală: În timp ce corporatiştii pierd ore întregi în trafic, gările Otopeni, Tunari şi Pipera rămân închise. Se pierd milioane de euro
Zona de nord a Bucureştiului, unde sunt concentrate mai multe clădiri de birouri şi peste 100.000 de corporatişti, are patru gări – Otopeni, Tunari, Băneasa şi Pipera -, care ar putea deservi angajaţii din împrejurimi. În timp ce corporatiştii pierd ore întregi în trafic, gările stau închise, iar milioane de euro se pierd anual pe drum sau din venituri potenţiale, inclusiv pentru stat.
Dezastrul urban din Capilată: În timp ce corporatiştii pierd ore întregi în trafic, gările Otopeni, Tunari şi Pipera rămân închise. Se pierd milioane de euro
„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA are în administrare staţiile CF Bucureşti Băneasa, Bucureşti Obor, halta de mişcare Otopeni, precum şi staţia Bucureşti Nord grupa B (Basarab). Tunari şi Pipera nu sunt staţii de cale ferată sau puncte de oprire pentru trenurile de călători. Cu excepţia haltei Otopeni, celelalte staţii nominalizate sunt deschise traficului de călători”, spun reprezentanţii CFR.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
„Celelalte” înseamnă Basarab – staţie care încă nu se află în centrul unui pol semnificativ de birouri, deşi zona urmează să se dezvolte, şi Băneasa, unde circulaţia trenurilor este ocazională.
Într-un răspuns transmis în 2014 de CFR către ZF, oficialii companiei spuneau că gara Băneasa este operaţională, însă folosirea acestei staţii pentru îmbarcarea/debarcarea de călători este opţiunea exclusivă a operatorilor de transport feroviar, care solicită traseele pentru mersul de tren, inclusiv staţiile de oprire.
Pe site-ul Infofer.ro, platforma pe care pot fi căutate trenurile CFR, staţia Băneasa nici nu este inclusă în lista de opţiuni pe care o au cei care vor să găsească informaţii despre circulaţia trenurilor.
În zona Pipera, din apropierea staţiei de metrou şi a gării cu acelaşi nume, lucrează aproximativ 64.000 de corporatişti, potrivit datelor companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox. În zona Băneasa, care se întinde până la aeroportul Otopeni, există alţi circa 70.000 de angajaţi în clădirile moderne de birouri. Printre proiectele din aceste zone se numără Bucharest Business Park (dezvoltat de CA Immo), Globalworth Tower (Globalworth), Floreasca Business Park (NEPI).
„La nivelul companiei, sunt în curs de derulare proiecte care urmăresc aducerea liniei CF existente la parametrii proiectaţi, cu obiectiv principal de a fluidiza traficul de călători din jurul Bucureştiului”, mai spun CFR.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO