Doi români vor să-i atragă la Cluj pe antreprenorii britanici nemulţumiţi de Brexit. Cum a fost primită oferta lor

Doi români au lansat pe cont propriu o campanie online prin care doresc să îi atragă pe antreprenorii britanici la Cluj-Napoca, un oraş care s-a afirmat în ultimii ani ca un important centru pentru startup-urile din domeniul tehnologic.

Urmărește
2274 afișări
Imaginea articolului Doi români vor să-i atragă la Cluj pe antreprenorii britanici nemulţumiţi de Brexit. Cum a fost primită oferta lor

Doi români vor să-i atragă la Cluj pe antreprenorii britanici nemulţumiţi de Brexit. Cum a fost primită oferta lor

Cei doi, Adrian Docea şi Elena Hurjui, au construit, într-un weekend, site-ul „Transylvania Beyond”, pe care îl promovează pe Facebook cu bani din propriile buzunare, scrie  Go4it

„Dacă nu îţi surâde ideea să fii blocat pe o insulă împreună cu Boris & Nigel pentru tot restul vieţii tale, s-ar putea să avem un plan” - aşa arată una dintre reclamele de pe reţeaua de socializare, care face trimitere la site-ul care îi încurajează pe antreprenorii britanici nemulţumiţi de rezultatul referendumului să se mute în Transilvania.

Site-ul a fost construit de Adrian şi Elena într-un weekend. Campania de promovare a lui s-a dovedit mult mai populară decât s-ar fi aşteptat cei doi, iar succesul este, într-un fel, la fel de suprinzător ca victoria taberei Leave la referendumul privind Brexit.

Despre Transylvania Beyond au scris publicaţii mari din străinătate, precum The Guardian sau Business Insider. Adrian a făcut apel pe Facebook la companiile din Cluj să ajute la promovarea proiectului.

„30.000 de vizitatori şi peste 100 de emailuri în 48 de ore de la antreprenori şi tineri londonezi interesaţi să vină la Cluj şi să înceapă o companie aici. Totul cu un simplu sait construit în weekend şi 100 euro investiţi din buzunar în Facebook ads. Cluj, chiar nu se găseşte o SINGURĂ companie care să sponsorizeze o campanie online care să facă saitul mai vizibil şi să aducă antreprenori în oraş? Putem aduna o listă cu câteva mii de antreprenori britanici interesaţi să vină încoace. Hai, Cluj, că nu bate oportunitatea la uşă în fiecare zi!”, a scris Docea la două zile după ce a lansat site-ul. Acum, cei doi antreprenori din Cluj primesc un e-mail la fiecare nouă minute de la britanici interesaţi de relocarea în România.

Site-ul a fost conceput de cei doi antreprenori prin intermediul firmei lor Heraldist & Wondermarks, pe care Adrian o descrie ca fiind „jumătate agenţie de creaţie, jumătate fabrică destartup-uri”.

Docea a enumerat şi o listă de beneficii pe care le-ar avea antreprenorii britanici în Transilvania: talent IT excelent care costă de trei ori mai puţin decât în Regatul Unit, taxe mici, viteză mare a internetului şi o „surprinzătoare” calitate înaltă a vieţii la Cluj-Napoca.

Citeşte continuarea pe Go4it

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici