- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.11.2016, 11:25)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ghid de bune practici pentru Black Friday. Care sunt magazinele participante şi cine dă startul!
În acest an Black Friday va fi organizat pe 18 noiembrie, iar necesitatea elaborării unui ghid de bune practici a venit ca urmare a experienţei din ultimii 5 ani şi a desfăşurării de resurse pe care evenimentul o presupune, arată un comunicat al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO).
Urmărește
9665 afișări
Ghid de bune practici pentru Black Friday, eveniment care va depăşi pragul de 2 mld. euro
Black Friday a fost organizat pentru prima oară în România în 2011, iar 2015 a fost anul în care vânzările online le-au depăşit, pentru prima dată, pe cele tradiţionale. Ghidul cuprinde recomandări privind elementele legate de procesul de cumpărare: catalogul de produse la promoţie, stocurile, preţul, infrastructura, vânzarea, livrarea, plata şi procesul post vânzare. El poate fi accesat de orice magazin şi client AICI
ULTIMELE ȘTIRI
-
Rusia înarmează trupele nord-coreene cu arme de infanterie la frontiera cu Ucraina
-
Deputat PSD: Propunem zero impozit pe venit pentru tinerii sub 26 de ani
-
Alegeri SUA 2024. Ce plan au democraţii dacă Donald Trump îşi va declara prematur victoria
-
Noi percheziţii în R. Moldova: Gruparea „ŞOR” oferă oamenilor bani pentru a-l vota pe Stoianoglo
Printrem magazinele membre ARMO care au anunţat deja Black Friday se numără BestKids, DepozituldeCosmetice, eMAG, evoMAG, F64, Fashion Days, FashionUP, Il Passo, ITGalaxy, PC Garage, Shopila, SevenSins, Vivre, WatchShop. „Credem că acest ghid era necesar, în contextul unei creşteri semnificative a vânzărilor de Black Friday şi, implicit, a presiunii puse pe departamentele de logistică. Suntem siguri că acest ghid îşi va dovedi utilitatea atât în acest an, cât şi în organizarea evenimentelor viitoare”, a declarat Florinel Chiş, directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online.
Potrivit estimărilor ARMO, vânzările online locale vor creşte în acest an cu 45%, depăşind pragul de 2 miliarde de euro.
"Vom avea peste 1.000 de oferte speciale pentru acest eveniment, cu preţuri începând de la 1 leu. Clienţii vor putea achiziţiona maxim o bucată din fiecare produs per comanda, însă stocurile vor fi suficiente pentru cei mai agili dintre aceştia. Vom livra produsele în maxim 7 zile lucrătoare. Ne aşteptăm la o creştere cu 40-50% a numărului de comenzi faţă de anul trecut. Promotiile vor continua şi în weekend”, a declarat George Şerban, General Manager BestKids.
“Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depăşit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu faţă de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta,” a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.
“Black Friday are loc anul acesta la evoMAG în intervalul 18 – 20 noiembrie. Cele mai importante reduceri din an vin la pachet cu cea mai mică perioadă de livrare. Astfel, 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate în 48 de ore, urmând ca restul produselor să ajungă la clienţi în cel mult 4 zile”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
"Vom avea peste 50.000 de produse, toate la preţuri reduse, din care clienţii îşi pot crea cele mai ingenioase combinaţii. Stocurile pregătite împreună cu furnizorii sunt foarte mari, vom avea peste jumătate de milion de produse pentru femei, bărbaţi şi copii. De asemenea, vom lansa, în premieră, şi o primă colecţie care va cuprinde câteva mii de produse pentru casă, aşadar Black Friday va fi anul acesta un eveniment de shopping care nu trebuie ratat”, a declarat Alin Stanciu, CEO, FashionUp.
Citește pe alephnews.ro: Statele Unite își întăresc prezența militară în Orientul Mijlociu. Pentagonul anunță că mai multe bombardiere și nave de război americane sunt pe drum
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Uniunea Societăţilor de Asigurare sesizează Comisia Europeană pentru plafonarea tarifelor RCA, existând posibilitatea ca România să fie sancţionată
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Satul strămoșesc al Kamalei Harris urmărește cu mândrie alegerile SUA. Cum o numesc localnicii pe candidată
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe